Author Topic: Piper 1.8-2m  (Read 47121 times)

Offline aerofly

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 324
    • facebook.com/modeling.serbia
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #45 on: February 21, 2014, 10:39:03 PM »
Gotovo je i drugo krilo(levo) ostaje obrada napadne ivice i izrada flapsova i elerona,na slici se vidi jedan eleron ali on je sa starog pajpera pa cemo ipak raditi novo..



Offline aerofly

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 324
    • facebook.com/modeling.serbia
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #46 on: February 27, 2014, 07:31:27 PM »
New-old horizontal stabilizer.. :big smile


























Offline pnedic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1161
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #47 on: February 28, 2014, 09:43:32 AM »
Druze od cega su ove cevcice koje si upotrebio za spajanje leve i desne polovine horizontalca i vertikalca ?

Offline aerofly

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 324
    • facebook.com/modeling.serbia
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #48 on: February 28, 2014, 05:10:26 PM »
Celik.. :jaki:

Offline pnedic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1161
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #49 on: February 28, 2014, 07:36:24 PM »
Celik.. :jaki:
Nisam bio precizan: hteo sam da pitam gde si nasao te cevcice. Hm, narocito posle ovog odgovora :)

Offline tutko

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 74
  • I live for fly,l fly for live
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #50 on: February 28, 2014, 09:06:27 PM »
 mmmm prilična komplikacija nadam se samo da će zazori biti mali i da neće vremenom da se rasklipa. mmmm

Offline aerofly

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 324
    • facebook.com/modeling.serbia
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #51 on: February 28, 2014, 11:31:02 PM »
Nema gde da mrdne,i jedna I druga polovina hor.vezane su u tri tacke a cevku sam nasao kod mehanicara frigo opreme tacnije od kondenzatora frizedera ili zamrzivaca..

Offline sasa

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1703
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #52 on: March 01, 2014, 12:28:38 AM »
Pa to je super....ima da hladi rep pajpera  :hehe :_D
BOLJE JE DA PLACES STO NISI NA NEBU NEGO DA PLACES STO NISI NA ZEMLJI

PRE NEGO STO PUSTIS JEZIK , PROVERI DA LI SI UKLJUCIO MOZAK

Offline aerofly

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 324
    • facebook.com/modeling.serbia
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #53 on: March 01, 2014, 07:14:57 AM »
Samo bez sekiracije 4e

Offline aerofly

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 324
    • facebook.com/modeling.serbia
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #54 on: March 02, 2014, 01:21:28 PM »
Presvlaka trupa solartex folijom koja ce u kasnijoj fazi biti prefarbana odgovarajucim tonom super cub zute boje..










Offline bjanko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 809
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #55 on: March 02, 2014, 01:29:50 PM »
Bravo svaka cast koji motor je predvidjen za njega

Offline grebic

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 585
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #56 on: March 02, 2014, 02:17:13 PM »
Svaka cast na  (work)  (res)
A zasto Solartex, pa farbanje... Otezaces ga dosta

Offline nedbojsa

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 807
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #57 on: March 02, 2014, 02:27:16 PM »
Koliko sam ja upućen solartex je namenjen baš za farbanje mada možda grešim.
Antiprotivna teoraija letenja: "Postoje neke preporuke i pravila o tome kako leteti; 1-Kako treba leteti i 2-Kako ne treba leteti znači, ako letim po pravilu 2, i to odlično, znači "letim antiprotivno" ili ti protivprotivnog, zapravo "kontra odnaopačke"."

Offline grebic

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 585
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #58 on: March 02, 2014, 02:47:28 PM »
Jeste. Ali dobije se na tezini fino... A i dupla muka. Presvlacenje pa farbanje...
Verujem da postoje opravdani razlozi zasto se odlucio da bude bas tako ()-()
Samo napred (work)

Offline aerofly

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 324
    • facebook.com/modeling.serbia
Re: Piper 1.8-2m
« Reply #59 on: March 02, 2014, 03:58:25 PM »
Monokot koji sam uzeo i koji je namenjen za njega nije odgovarajuce nijanse..e sad s'obzirom da sam u toku samog rada resio da idem malo dalje u izradi i radim na detaljima na trupu i krilima u smislu nekih nitni,poklopaca,limcica oni zahtevaju farbanje pa cu raditi na ovaj nacin kojim sam krenuo..ne marim toliko za tezinu u ovom slucaju mada trudim se generalno da ne preterujem!
Mislim da ce nekih do 300g biti dodata tezina..posto je planiran motor cetvorotaktni 10-15cc koji tek trebam da nabavim bice to vise nego dovoljno za ovaj model :big smile