Mogu samo da dam neki savet za mehaniku u hladnim uslavima.
Sa hladnoćom treba paziti jer koeficient termičke dilatacija aluminijuma i čelika je veoma različita. To se konkretno odnosi na kuglične ležajave i kućište u kome leže u BL motoru. Na hladnoći se aluminijum više skuplja i jače steže ležajeve. Kada krene da se greje ležaj od okretaja, on se počinje širiti a kućište još ne i tako može da pukne kućište ležaja. Može i ležaj da propadne za čas, jer ga više steže kućište od dzvoljenog.
Zato je dobro odmah nakon vađenja iz toplog auta odmah poleteti i ne sačekati da se jako ohlade motori. Do -10° ne bi trebalo da bude problema ako se radi o kvalitetnijem motoru, a za kinske ni u kavim uslavima nema garancije, a može i već nov da bude neispravan.
Namotajima elektronički gledano posebno godi svaki minus do apsolutne nule. Lak na njima može da puca, jer postaje jako krt sa hladnoćom.