RC MODELI AVIONA - SUS > MOTORI GENERALNO

Micro-Motul

(1/4) > >>

batans:
Zna li neko gde se kod nas moze kupiti Micro-Motul.

zajko:
Motul Beograd
http://mass.rs

 ()-()

zajko:
Ali koliko vidim ni oni ga vise ne prodaju, nema ga, treba zvati i proveriti, bilo je oko 20 EUR, nesto malo vise 2 lit. kantica
Motul synthetic oil Micro 2T


DMZ:
Ako sam dobro razumeo, radi se o ulju za mesavinu za minijaturne dvotaktne motore? Svakako, nema tu neke nano tehnologije. Ulje je ulje, i jedina mu je svrha da podmazuje klizne povrsine (letece i elzece lezajeve radilice), bez obzira o koliko malom motoru se radi. Siguran sam da necete pogresiti ako kupite bilo koje ulje za dvotaktne motore, pa cak i bilo koje kvalitetnije motorno ulje za cetvorotaktne.

Zapravo, i dvotaktni motor ima cetiri takta (usisavanje, sabijanje, ekspanzija i izduvavanje), samo se dva po dva takta poklapaju. Dok klip ide gore prema gornjoj mrtvoj tacci, u kucistu radilice se formira vakum i zato je bitno da kuciste bude savrseno zadihtovano, za razliku od cetvorotaktnih motora kod kojih u tom slucaju samo moze da curi ulje. Kada suknjica klipa prodje usisni kanal, vakum se oslobadja i povlaci mesavinu u kuciste motora, pri cemu ulje iz nje podmazuje lezajeve. U gornjoj mrtvoj tacci (malo pre nje) svecica baca varnicu, koja pali sabijenu smesu, cija eksplozija gura klip na dole. Pri tom, klip kroz prelivne kanale potiskuje gorivo u cilindar, i u sledecem cikluspu ponovo sabija... Jedina posledica usled koriscenja alternativnih ulja moze biti malo vise garezi na celu klipa, glavi i u izduvu, posle duzeg koriscenja. Verujem da ce pre doci do zamene lezajeva, semeringa, karika... nego sto ce se osetiti posledice zbog nagomilane garezi. Kad se vec rastura motor zbog neceg drugog, svakako ce se ocistiti i garez. Tom prilikom se dobro ispoliraju celo klipa i kompresioni prostor u glavi, i onda se garez daleko manje hvata.

sloba_b:
DMZ molim te nemoj da dajes ovako stetne komentare.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version