Hehe, pa 15 minuta u vazduhu = pola sata na zemlji
Ja sam i u punoj zelji za letenjem istu utapao u pola sata letenja, jednostavno ne moze covek vise
Kada imas nesto da snimis, onda baterije i imaju smisla, i vise vremena u vazduhu.
Inace i FPV uvek letim sa spotterom, tako sam do pre 3 godine. Onda isti taj spotter moze da odgovara na pitanja koja su upucena meni ako dodje neki posetilac, trudim se da budem prijatan prema svima jer znamo sta sve moze da izadje iz svega toga. Pogotovu kad je Bixler bio u pitanju, nisam se usudjivao sam ikad da odem da napravim let s njim, koliko god bio siguran u sebe, a imam jedno 100 sati letenja sa istim. Danas mislim da bih jedino na aerodromu leteo s njim, zato sam i presao na kvadove. Ne bih mogao da letim bixlera i da pricam u isto vreme, to je sigurno
Mavic je u sustini isto sto i spark, mozda je malcice veci, ali mi se svidja veca autonomija baterije i ne bih da se cimam da ga prebacujem u FCC mod zbog veceg dometa, slika mi deluje bolje (na dosta snimaka na netu sam video da ljudima secka video, da li je zbog toga sto koriste SD kartice sa slabijim write performansama nego sto mu trebaju, ne znam). Spark je prvi zapao za oko, naravno zbog cene, ali onda dok se ubaci kontroler, dodatne baterije, pa sve to preko OTG kabla jer ne bih da koristim bluetooth i wifi u isto vreme, pa se tu nabije cena za "fly more combo" na 80k... jos malo pa se stigne do mavica, a verujem da bih ubrzo stigao do granice sparka i da bi mi mozda bilo zao sto nisam uzeo mavica.
Spark + kontroler + 2 baterije = 80k
Mavic sa kontrolerom + 3 baterije = 117k.
Hvala Vam obojici najlepse, razresili ste mi dilemu oko "prakse". Verovatno ce se desiti nekad da cu imati "posetioce", zato planiram ipak da polozim ispit i pokrijem se koliko toliko, isto vazi i za registraciju modela, sigurno nece skoditi. Ono sto mi je jedina dilema je osiguranje letelice, tj. "odgovornost od trecih lica". Video sam da su polise ogromne, verovatno zbog kolicine stete. Sad pocinje ponedeljak pa cu zvati par osiguravajucih firmi da se raspitam. Kapiram da i ako se desi da "ne alociram prostor" pri letenju u mestu gde nikome ne mogu da naudim, ako imam uputstvo kod sebe, sertifikat od ispita, registrovan model, shvatice me ljudi za ozbiljno da nisam prolazio kroz sve to da bih napravio neku glupost.
Za sad cu jedno 10-15 dana da se igram sa Tello-m, cisto da mi se povrati osecaj
A ima i 80 grama, nema sanse da ce za to neko da me cima. Cisto da snimim situaciju ponasanja okruzenja. Jedina mana malog Tello-a je sto se u potpunosti oslanja na VCS senzore na dnu za stabilizaciju.