На ред је дошло гитовање спојева.
Модел сам гитовао акрилним гитом. Овај гит сам користио зато што се много лакше бруси од дво компонентног полиестерског гита, који је далеко тврђи. С обзиром да је модел урађен од балзе, која је прилично мека, пожељно је да и гит буде мекши да не би дошло до оштећења балзе приликом брушења. Због овог се мора радити финијим брусним папиром.
Гит из тубе се показао као врло практичан за рад, али количина у туби је мала и брзо се троши.
Како се ради о танком слоју нанетог гита, он се врло брзо осушио па сам могао да наставим са брушењем.
Брзина сушења акрилног гита зависи од дебљине нанетог слоја и може потрајати сатима. Акрилни гит се суши површински у контакту са ваздухом. Прво се направи кора испод које се гит суши слојевито од споља ка унутрашњости и овај процес може потрајати. Уколико је дебљина слоја већа, сушење дуже траје а и запремина гита се може смањити.
За разлику од акрилног гита, дво компонетни полиестерски гит се суши од тренутка када се помеша са учвршћивачем. Ради се о хемијском процесу који се одвија у комплетној запремини истовремено, па дебљина слоја гита није битна. Гит је после петнаестак минута комплетно сув и не мења запремину. И као што сам већ рекао, доста је тврђи од акрилног гита.
Напред написано важи за гитеве које сам до сада користио,
По завршеном, првом, почетном брушењу извршио сам контролно мерење и био сам задовољан оствареном тачношћу израде.
Одрадио сам радијус на ивицама тунела.
Проверио сам и како поклопац паше на моделу трупа.
Балза, од које сам радио тунел, ми се учинила прилично мека и нежна па сам одлучио да јој тврдоћу површинског слоја повећам једним слојем нитро лака.
Лаку је мало истекао рок трајања, и како је конзерва изнутра мало зарђала, он је добио жуту боју.