Vremenska prognoza nas je posluzila tokom jucerasnjeg dana i obezbedila dobro druzenje i takmicenje. F3L kategorija definitivno zahteva dosta prostora i ljudstva za odrzavanje takmicenja.
Vecina toga zavisi od smera vetra i ljudstva. Svaki takmicar koji u tom trenutku leti, treba da ima coveka koji meri vreme i jos jednu osobu koja ce da vodi racuna o struni i istu dovlaci na startnu poziciju, nakon starta.
Obzirom da je prvo takmicenje, nedostatke koje smo uvideli treba u buducnosti korigovati. Npr. u slucaju blagog bocnog vetra, postoji redosled lansiranja modela kako se strune ne bi upetljale, sto se desavalo.
Ove redove sam ostavio kao trag i podsetnik za neka naredna takmicenja.
Konacni rezultati i fotke u nastavku
Jednostavnije i ispravnije je da se takmicari rasporede po livadi, pogotovu kad ih nema mnogo i kad ima mesta. Jer jedan semafor je za sve takmicare. I strune nece da se mrse. Pravilnik ne kaze da rastojanje izmedju takmicara ne sme da bude vece od 8 metara.
Zatim, treba voditi racuna da u blizini takmicara na pravcu sajle ne bude prirodnih i drugih prepreka, na koje moze da se upetlja struna (sto se nekima i desilo na prvom startu
), pa se izgubi dosta vremena od runde koja traje kratkih 9 minuta, jer zato i idemo na aerodrom da bismo imali sirinu i cistinu.
Ako treba ponece bilo ko od nas od kuce stampac, konvertor, stocic..., ako ih nema na aerodromu Ecka, da mozemo da pratimo rezultate za vreme takmicenja, da bismo videli kakvi smo i sta nam je ciniti u sledecoj rundi...To na svakoj utakmici postoji.
Itd...
Ima mesta za unapredjenja, i to je zadatak svih nas.
Svaka cast aeroklubu "Zarko Zrenjanin", posebno domacinu Tozi i svima koji su pomogli u organizaciji (znam za Nikolu Stojkovica -Sabura) na odvaznosti da se, sto rece SloMi - rodi kod nas i na prelepom danu u drustvu divnih ljudi.
I kako ja obicno kazem - Svi smo pobedili i treba da budemo srecni zbog toga.