Author Topic: Pocetnik, par pitanja.  (Read 4270 times)

Offline Dr.Zoidberg

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Pocetnik, par pitanja.
« on: May 05, 2009, 04:27:13 PM »
Zdravo drugari,

potpuni sam pocetnik i vec par dana iscitavam sve i svasta na ovom forumu i mnoge stvari su mi sada mnogo jasnije. Hteo bih da vas pitam par stvari i unapred se izvinjavam ako postavljam pitanje na koje odgovor vec postoji na forumu jer mi je onda verovatno promakao. Od opreme nemam nista ali planiram da je kupim, te mi zato i treba pomoc. imam RF4 simulator i vozim ga vec par dana, ali posto nemam stanicu to cinim za joystickom sa kojim vozim FSX, Lock On i slicno. Posto bih zeleo da se izvezbam sto je moguce bolje na simulatoru, pretpostavljam da mi treba stanica sa kojom bih vezbao, te me interesuje od cega poceti? Da li je bolje da kupim samo stanicu i koju, i da sa njom vezbam jedno odredjeno vreme  pa da posle kupim i avion ili da pak kupim komplet sve zajedno? Posto nemam nista od opreme a i ne znam mnogo, svaki savet je dobrodosao kako bih izbegao da kupim nesto pogresno.


Hvala unapred i pozdrav  :)

Offline GILE

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 594
Re: Pocetnik, par pitanja.
« Reply #1 on: May 05, 2009, 05:28:32 PM »
Posto planiras da vezbas uz simulator, sto srdacno preporucujem, predlazem ti da kupis stanicu samo za simulator. Ima isti izgled kao i prava stanica samo sto uz sebe ima i kabl sa kontrolerom za USB prikljucak na racunar. Ovo je izdatak od cirka 50 evrica i postaje trajno dobro uz racunar. Nakon vezbe i odluke kakvim letenjem ces se baviti (sta ce te na simulatoru najvise privuci jedrilice, akrobatski avioni, 3D avioni, mali stiroporci, veliki preko 1,8m ili helikopteri) doneces odluku za stanicu na osnovu predhodno recenog i skupljenih informacija sa foruma. Stanica je naj vazniji nas rekvizit i mora se pazljivo birati. Znam neke koji su zurili pa su napravili citave kolekcije raznih stanica sad se kaju.