RC MODELI AVIONA - ELEKTRO > TRENAŽNI MODELI

Pomoc pri izboru Kyosho Calmato 1400 Sports EP vs. Wing Dragon

(1/7) > >>

panther:
Cao svima, molio bih da mi pomognete pri izboru izmedju ova dva modela. Ja sam potpuni pocetnik, imao sam neki dvokanalac ali nista ozbiljnije. Zanima me da li da uzmem Kyosho Calmato 1400 Sports EP ili Wing Dragon, ne bi nista menjao na njima niti ih nadogradjivao, znaci ono sto dodje uz njih bi koristio. Sta je po vama bolje za jednog apsolutnog pocetnika, prvi ili drugi model. Citao sam dosta i o jednom i o drugom modelu. O WD sam citao i na ovom forum, i dosao do zakljucka da ako neko hoce ozbiljno da leti da mora da menja i stanicu i servoe itd... a mene to ne zanima, zanima me samo da ga sastavim i da on leti, pa s tim u vezi sta je po vama bolji izbor. Mozete da mi predlozite i neki drugi slicni model, u tom cenovnom rangu, znaci do 150 evra.
Hvala i pozdrav.

magic:
Mislim da ne poredis dobro zato zato sto su 2 razlicite kategorije i zato sto Calmato nije RTF nego za njega treba dokupiti 3 servoa (25 Eur) regler od 50A (40Eur) i stanicu novu 100Eur ili polovnu 50Eur. Isto tako za Calmato ti trebaju  3S LiPo min 2500mAh, za pocetak 2 kom i punjac.

Iz iskustva mogu da ti kazem da ce te Wing Dragon zadovoljiti jako brzo, posle mesec dana, a Calmato ces jako dugo leteti. Calmato je jako dobar avion, imam ga i ja, ali nije nesto sto mozes odmah leteti sam. Ako nisi nestrpljiv i jako lepo se navezbas na simulatoru uz neciju pomoc oko prvih letova sve ce posle biti lakse.

Kao sto rekoh, 2 jako razlicita modela. Sa prvim ces nauciti sta je gore/dole i levo/desno, sa drugim ces nauciti da letis!

Pozdrav

panther:
Hvala ti nesto sam se izgleda istripovao, ne ide mi Engleski bas najbolje :) tako da nisam skontao da kalamato nije RTF, a sta bi mi ti predlozio do 150 evra da bude RTF i da je ok za pocetnika, ali da se ne zasitim za mesec dana :)

coka:
 Pozdrav novom drugaru.