Author Topic: CMP Zero Fighter 120  (Read 92657 times)

Offline disljenko

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 353
Re: CMP Zero Fighter 120
« Reply #210 on: May 04, 2012, 10:20:37 AM »
Cestitke i sa moje strane, evo sad u subotu je prilika da u trsteniku sto se kaze utvrdis gradivo. Nema boljeg mesta za to !!!! Sve najbolje.

Offline mirce

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3320
Re: CMP Zero Fighter 120
« Reply #211 on: May 06, 2012, 12:22:13 AM »
Prica se i ovde o letu nekog Zeroa, pa ja ko velim da proverim te glasine... Vidim da su tacne...

Cestitke sa Floride na prvom samostalnom letu salje ti

Mirce

Offline Goran-Le

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 193
Re: CMP Zero Fighter 120
« Reply #212 on: May 06, 2012, 05:33:06 PM »
Cestitke druze i da te sluzi jos najmanje 1000 letova!

Offline misha

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2293
Re: CMP Zero Fighter 120
« Reply #213 on: May 07, 2012, 09:30:31 PM »
Kao sto je vec bilo pisano na forumu, letelo se za vined i to u Trsteniku. Napravio sam 5 letova Zero-om i prezadovoljan sam kako leti.
Sa pola gasa ima sasvim dovoljno snage, figure (warbird) se izvode precizno, i model uprkos tezini leti veoma predvidljivo.
Model mi je vec u startu "legao" tako da sam napravio i nekoliko brisucih letova.
Poletanje je neverovatno lako jer model ide pravo kao strela. Evo slika koje je slikao Nemanja (Sasin sin) kom se ovom prilikom zahvaljujem.

















Prilikom zadnjeg sletanja, doslo je do prvih problema. U prvom prilazu za sletanje sam bio suvise visoko, tako da sam napravio jos jedan krug.
Posto nije bilo vetra model je sletao, kako se meni ucinilo vecom brzinom, tako da sam verovatno tu i napravio gresku i spustio flapsove vise nego sto je trebalo.
Coka me je doduse na taj scenario vec pripremio i rekao mi da ne preterujem spustanjem flapsova, ali umesto da im odmah limitiram hod, ostavio sam to za neki drugi put
i doslo to da je model poceo da gubi brzinu ali ne i da pada vec da klizi paralelno sa pistom, plaseci se da cu sleteti van pise u visoku travu ( a teren nepoznat i ne znam sta se tamo nalazi)
gurnuo sam palicu od sebe i model je sa oko 1 m malo grublje sleteo. Da je pista bila travnata verovatno se ne bi nista desilo, ali prilikom udaranja u beton, tockovi su na moje zaprepascenje otpali .
Nisam imao utisak da je udarac toliko veliki da bi se trapovi iscupali i bio sam u pravu. Desilo se da je aluminijumski deo, u koji se usrafljuju noge pukao  (OBA).

Ostecenja? Na trupu maltene nista. Cak je i elisa cela. Jedino sto je stradalo je svecica



ova zuta ogrebotina je jedino ostecenje na trupu



Noge se cak nisu ni iskrivile. Evo kako izgleda nosac koji je pukao.



na ovoj slici se dobro vidi deo koji je popustio





Kada su otpali, tockovi su udarili u donju stranu klila, tako da je plank popustio ali ce se to nadam se bez problema sanirati.

Delovi krila koji nose trap su takodje neosteceni.



Ostaje da se zalepe naprsline na krilu i, tezi deo da se napravi aluminijumski deo koji je pukao.
Ovih dana cu se raspitati ko bi mogao da mi napravi tako nesto.






 




Offline mirce

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3320
Re: CMP Zero Fighter 120
« Reply #214 on: May 08, 2012, 07:55:18 PM »
Au rodjo, al ga iskrivi, lepo si ga zveknuo... Srecom da se sve popraviti...

Pozdrav

Mirce

Offline misha

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2293
Re: CMP Zero Fighter 120
« Reply #215 on: June 15, 2013, 03:05:38 AM »
Tek sada videh da poodavno nisam pisao nista o Zerou.
Trapovi su kvalitetno i brzo poprevljeni (hvala Beli), i luminujum koji je Beli koristio je, bar tako meni izgleda, mnogo kvalitetniji.





Od tada, Zeroa sam leteo jos dva dana. Iako su tockovi poveliki , neverovatno je da uvek uspem da nadjem neke kanale i rupe. Pocetkom godine, uspeo sam da u Cacku, pri sletanju pogodim
pukotinu u zemlji. Srecom, iako je brzina bila velika stete nije bilo. Model se tada ponasao dobro, lako polece, u vazduhu nema nikakvih problema. Sletanje je druga prica. Model je poprilicno tezak,
i jos uvek ne mogu da mu uhvatim neku foru za sletanje jer, ako je sletanje bez gasa, model pada kao cigla, velikom brzinom, a ako mu dam gas, cak i samo malo, slece brzo.

No, prosli vikend se opet letelo, u Kraljevu ovaj put, i prvi put sam ga poletao sa trave. Vec pri prvo rulanju dva peha. Prvo, opet otpada guma sa zadnjeg tocka. Tek kada je otpala,
vidi se da to u stvari i nije guma vec sunjer, presvucen gumom. Sta da se radi, bez zadnjeg tocka model moze da leti, krecem ka pisti - rupa. Tocak upada u kanal sirine tocka i dubine
tolike da je elisa skoro doditivala zemlju. Srecom, model sam taksirao, tako da stete nije bilo.
Sto se letenja tice, tu se pojavio onaj treci problem (gde su dva mora bitii treceg). Model penje u vis toliko da ne mogu da ga spustim na zemlju. Ovo se pre nije desavalo. ne toliko. Da li je u pitanju tremika,
sta li, uglavnom trimer sam digao do kraja i avion cak i na pola gasa penje. Niski prelet je maltene nemoguc. Sve vreme guram palicu na dole i onog trenutka kada je pustim, model poskoci u vis

Sta je tu je, malo trimer malo stelovanje stanice, horizontalac, poprilicno na dole, i napravio sam jos 4 starta. Model je spreman, i u nedelju ponovo polece sa aerodroma u Kraljevu.


Offline nedbojsa

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 807
Re: CMP Zero Fighter 120
« Reply #216 on: June 15, 2013, 08:42:10 AM »
Drago mi je da ću u nedelju imati prilku da ponovo vidim Zero u letu, naravno i ekipu iz Kragujevca...
Antiprotivna teoraija letenja: "Postoje neke preporuke i pravila o tome kako leteti; 1-Kako treba leteti i 2-Kako ne treba leteti znači, ako letim po pravilu 2, i to odlično, znači "letim antiprotivno" ili ti protivprotivnog, zapravo "kontra odnaopačke"."