U zadnja dva tri dana sam delove sa probnog stola vraćao nazad u Panthera...
Malo sam se "zezao" sa ugradnjo rezervoara, jer dok sam probavao sistem na probnom stolu, video sam da jedan od tankova pušta kerozin na čepu...
Uspeo sam sve da namestim i pošto su delovi već bili montirani u modelu, relativno brzo je sve opet bilo "spakovano"...
Danas sam prvi put palio turbinu u modelu. Nisam znao kako će sve proći, a najviše me je interesovalo, kolko će se grejati trup u zadnjem delu oko izduvne cevi.
Jet Cat je upalio kao i uvek, bez ikakvog problema i nakon par minuta rada mogu vam reći da je trup ladan ko' zmija. Spoljni deo trupa nije nigde čak ni mlak, unutrašnja cev na zadnjem delu trupa je topla, već nakon gašenja turbine, skoro da se može dodirivati rukom.
Najtopliji deo je aluminijumsko "zvono", deo u koji ulazi turbina, no ni ono nije vrelo, recimo ima oko 70 stepeni...
Danas nije bilo preterano toplo napolju (možda 13-14 stapeni). Na gornji deo trupa, iznad turbine, tokom paljenja nisam stavljao poklopac i verovatno je to uticalo da prostor oko turbine ne bude topao. Turbina je tokom rada mlaka, a vreo je samo izduv...
Pošto je model bio okrenut prema kući, travnjak ispred je "očešljan", a skoro svo trunje je oduvano...
Sa donje strane vertikalca sam iz predrostružnosti postavio alu lim od 0,3 mm. Tokom normalnog rada, topli gasovi neće grejati ovaj deo, ali ako dodje do "vrućeg starta" (plamen) ovo bi moglo da spreči da rep na modelu plane...
I na kraju, doterano je i težište.
Morao sam dodati 370 grama olova u prednji deo trupa, da bi CG bio kao na Zirolijevom planu...
Pošto na ovom modelu tankovi stoje ispred težišta, verujem da će se jedan mali deo olova skidati, ali sve to neću znati pre prvog leta...
U subotu ću na aerodrom poneti i Panthera, ako ništa drugo, bar malo da ga upalim i rulam po pisti...
Pozdrav
Mirče