Ovako ja to vidim Enes..
Forum u zemlji u kojoj je RC hobby jos nije razvijen, ne do te mere da u svakom vecem gradu postoji prodavnica koja bi se bavila nabavkom komponenti i materijala ali i RTR, RTF modelima. Zemlja u kojoj ljudi nisu u finansiskoj situaciji da u startu uzmu neki RTR, RTF model (ima izuzetaka). Prvenstveno im sluzi da saznaju nesto novo, za druzenje i zahvaljujuci mnogim nesebicnim ljudima da uce na tudjim greskama i iskustvima. Pored toga sluzi za dovijanje da do neceg dodju za sto manje novca, da se razumemo, nemaju ljudi plate po 2000e (pretpostavljam da i ovde ima izuzetaka). Iz ciste dobre namere sam rekao da moze da se dodje do modela za sto manje para a evo i zbog cega.
Modeli automobila RTR do 250-300e
uglavnom modeli losijeg kvaliteta, slabiji motori, slabiji speed controleri, lose gume, veoma malo opcija za tuning, jeftine stanice slabog kvaliteta, servo itd. Modeli koji se uglavnom kupuju za pocetak i koji zbog svojih losih karakteristika ubrzo dosade.
Modeli automobila RTR preko 300-400e
modeli koji poseduju jace i kvalitetnije motore (nitro i elektro), speed controlere, jaci servo uredjaji, gomila tuning opcija, spektrumove i futabine stanice, gomila alata uz njih za stelovanje i podesavanje modela. Modeli koji nastupaju kasnije kad neko trazi nesto vise od samo cetri tocka i punog gasa.
E vidis sad dolazi na red to..
Zasto da se u startu daje 200e za auto koji realno nije daleko od onog za 50e.
Da kupi auto od 200e sledece godine nece moci da ga proda ni za 50e, a ako kupi auto koji kosta 50-60 i "snadje" se za stanicu sledece godine nece ni razmisljati da ga prodaje nego pravo u kantu i slatko se navozao za te pare. Veoma je mala razlika u kvalitetu izmedju 50e i 250e, ako mu se ne svidi hobby nije strovalio mnogo para.
uh, previse ser(___) za ove sitne sate.. Pozdrav!