Mišo, u odnosu na prvi Hellcat mislim da je sve dosta lakše, iako, tek na kraju će se znati pravi podatci...
U zadnjih par dana Kombinat je radio na trupu i oko centroplana.
Neverovatno je da tri četiri dana rada, stane u samo par slika...
Prvo su probušene četiri rupe i postavljene i ulepljene ubodne matice za fiksiranje krila...
Na centroplanu sam, na mestima gde će se stezati, postavio kocku špera i od gore ulepio platnu. Naravno, kroz sam centroplan postoji cela konstrukcija kroz koju prolazi karbonska cev, a kroz nju idu šrafovi za stezanje krila...
Izplankiran je prednji deo trupa.
Na deo trupa na kojem "leži" krilo, postavio sam i ulepio 2,5 mm balzu. Ovu površinu ću kasnije presvući sa staklenom tkaninom i epoxy smolom.
U prednjem delu trupa, ostavljen je prostor u koji će doći baterije prijemnika. U ovom modelu baterije se neće "gurati" sa rezervoarom, nego će biti u svojim "komorama"...
Pošto su sad ulepljeni prednji plankovi, napravljeni su i prelazi sa izduva auspuha na trup...
Centroplan je odneo najviše vremena.
Prvo je fiksiran na trup i napravljeno je i ulepljeno prednje, a potom i zadnje rebro...
Prednje rebro ima otvor za ulazak toplog vazduha iz kapotaža...
...zadnje rebro sam na ovom modelu olakšao, izvadivši mu srednji deo. Odstranjeno je 15 gr. Možda nije mnogo ali na 10 - 20 mesta...
Zatim su postavljena još 4 rebra koja daju oblik trupa i na njih ulepljene letvice koje nose plankove.
Sledeći korak je bio da se napravi kutija kroz koju će izlaziti topli vazduh iz kapotaža. Ujedno je napravljen i mehanizam za otvaranje i zatvaranje klapne...
Na centroplanu su takodje odradjena udubljenja za izduve...
Sve u svemu, još malo i centroplan će biti gotov...
Juče mi je Jole iz Austruje doneo Krumscheid-ove krivine i cevi za auspuh koji planiram da napravim.
Danas idem da na laseru isečem nove prirubnice za auspuh i još neke delova potrebne oko novog izduva i postavljanja motora.
Plan je da u narednih par nedelja napravim i postavim horizontalac i vertikalac i potom predjem na "mehaniku", tj. postavljanje motora...
Nakon toga, moj omiljeni deo projekta, staklena tkanina, panel linije, nitne, detalji, farbanje...
Pozdrav
Mirče