Author Topic: Lst 2  (Read 18645 times)

Offline magic

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2754
Re: Lst 2
« Reply #15 on: June 12, 2012, 10:02:00 PM »
Ivane ako hoces da uzimas nesto za trkanje onda ili 1/8 bagi-tragi ili 1/10 2WD, sa TR15 neces biti nigde, mislim barem sto se kategorije tice ...


poz
Veljko

Offline Bigneda

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 953
Re: Lst 2
« Reply #16 on: June 12, 2012, 10:54:28 PM »
TR15 nikada nije bio trkacki model ;) niti je zamisljen kao jedan !

Pogotovo ne ovaj prastari model za koji nema delova nigde ! ...bolje pitaj za misljenje sledeci put pre kupovine ustedeces mnogo !

Offline ivanmagd

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 817
Re: Lst 2
« Reply #17 on: June 13, 2012, 06:10:11 PM »
Ala ste me ozracili  (zid)  a taman sam mislio da sam resio problem.... model me je izasao nesto jeftino i nisam imao vremena da proveravam dali ima delova za njega ili kakav je za trkanje. Ispala kombinacija i ja je zavrsio....
Od SCT-a nisam odustao samo mi treba vise love koje trenutno nemam. Ovaj Inferno mi je izgledao interesantno i lepo je ocuvan.
Koliko sam video jos se nisu definisale kategorije sto mi kupuje jos malo vremena da se svercujem sa ovakvim modelom sve dok 2WD 1/10 ne oformi celu ekipu.

Offline magic

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2754
Re: Lst 2
« Reply #18 on: June 13, 2012, 09:20:34 PM »
Kategorije su se vec definisale, 1/8 nitro/elektro i 1/10 2wd 3.300kV. U narednih mesec dana bice vec jedno 5 2wd modela na stazi, za pocetak dovoljno.

poz
Veljko

Offline ivanmagd

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 817
Re: Lst 2
« Reply #19 on: July 11, 2012, 02:07:43 PM »
Evo samo da se pohvalim da sam juce vozio LST a iz kola u pokretu i da smo izmerili 80 km/h sto me je bas iznenadilo, mislio sam da ide oko 50-60 ali ovo je fantasticno za jedan monster. Napravio sam oko 2 km i potrosio je trecinu rezervoara pod punim gasom. Sto znaci da trosi izmedju 3.5 i 4 litra  goriva na 100 km  :)aplauz  :jaki:

Offline ivanmagd

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 817
Re: Lst 2
« Reply #20 on: February 21, 2013, 07:44:59 PM »
Evo lst2 sa maskom od XXX SCT-a i ProLine Trenchers-icama. Jako dobro izgleda....






Offline vladasimon

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 340
    • vladasimon's Blog
Re: Lst 2
« Reply #21 on: February 21, 2013, 07:57:40 PM »
Uuu bas dobro izgleda  :)aplauz Trencerke kidaju!

Offline Agama

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 184
Re: Lst 2
« Reply #22 on: February 21, 2013, 08:23:27 PM »
Opasno izgleda, može da ide odmah na Paris-Dakar :)
RC BUGGYLAND BEOGRAD & MODELSPORT OFFROAD TRACK SVILAJNAC
www.rcbuggyland.com

Offline JOSO

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 81
Re: Lst 2
« Reply #23 on: February 21, 2013, 09:35:30 PM »
Lepo super izgleda.  :)aplauz
Kyosho st-rr,aka dx3s i novarossi.

Offline zgrmbust

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 55
Re: Lst 2
« Reply #24 on: February 22, 2013, 09:21:18 AM »
Svaka cast masina izgleda vrhunski........  :big smile
Ivan - Agama A8 Brushless

Offline donkihote

  • Newbie
  • *
  • Posts: 33
Re: Lst 2
« Reply #25 on: February 22, 2013, 01:21:22 PM »
ee sad već liči na pristojnu mašinu koja jede zemlju za doručak...  :big smile

Offline ivanmagd

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 817
Re: Lst 2
« Reply #26 on: January 11, 2014, 08:03:50 PM »
Ovaj LST ce doziveti jos jednu transformaciju kod mene, nakon prelaska na Elektro setap otkrio sam da kada ga vozim na 2s  i redukujem mu menjac model ide jaaaako sporo, sto me je navelo da se ovih dana raspitujem i za crawlere.
Nakon sto sam vratio mekane opruge, otkacio sway bar-ove, redukovao menjac, stavio Proline Trenchers ( bez kojih mislim da cela prica ne bi imala efekta) na red je doslo i zakljucavanje diferencijala.
Odlucio sam se za metodu nalivanja vruce plastike u diferencijale jer je postupak reversibilan (samo ce mi oci ispasti dok ih ocistim ali nema veze).
Pre toga diferencijale treba raturiti i ocistiti ih od masti totalno, trebalo mi je oko 2 sata za oba diferencijala.
Kada sam sve skockao i probao, odusevio sam se efektom koji sam dobio.
Jedini mi je problem sto je kontroler sensorless pa dok se motor malo ne zaleti hoce da poskakuje i prekida, tajming motora sam stavio na 0, punch na low, drag brake na 60%, i prebacio ga u forward and reverse only mode. Mogu slobodno reci da sam i vise nego zadovoljan. Mozda cu samo probati sa pinjonom sa manje zuba pa se mozda i izgubi efekat trzanja motora.

Sa ovako velikim gumama na ovom modelu osecam kako se bori sa zakljucanim diferencijalima dok skrece ali se krece sporo pa mislim da nece napraviti neku stetu ostatku prenosa, mislim da poluosovine najvise trpe.
Mozda cu morati da razmislim o nabavci  jacih steering servoa, jer ipak je ovo monster pa je i normalno da u mestu ne mze da okrene tockove, za sada mi to ne smeta ali ce u jednom trenutku zasmetati.

Bili ste u pravu za klirens Lst2,  to mu zaista jeste najveci problem ali se i pored toga jako dobro bori.

Nije mi jasno kako ali sam snimak od danas slucajno obrisao pa cu sutra snimiti drugi i postaviti ga

Evo bar par slika...


Offline ivanmagd

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 817
Re: Lst 2
« Reply #27 on: January 11, 2014, 08:04:50 PM »
Jos slika...

Offline mad_mangod

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 324
  • Goran Nis
Re: Lst 2
« Reply #28 on: February 24, 2014, 08:21:17 PM »
Koji brushless verziju (motor,esc, zupcanik) preporucujete za lst2. Imam ovaj brushed
a manji zupcanik ima 23 zupca. Kao sto se vidi na njemu nista ne pise.
Biti ili (ne)biti,
pitanje je koga.

Goran
YU1SIS
Niš

Offline ivanmagd

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 817
Re: Lst 2
« Reply #29 on: February 24, 2014, 11:07:50 PM »
Ovo je LST2 mini? Ja imam LST2 1\8 pa i ne znam bas za setap za ovog malisana ali znam da mu pre brushless konverzije obavezno treba staviti metalni centralni diferencijal po mogustvu locked, a prednji i zadnji obavezno visko metalne diferencijale jer ce u suprotnom snaga brushless-a obrijati plastikance i to veoma brzo. Ovo je mali model i ne ponasa se bas dobro pri vecim brzinama pa ti mozda zamena setapa i ne treba. Ja sam se namenjao delova za lst2 mini jer su mu zupcanici isuvise mali i verovao ili ne napravljeni samo da ih menjas i kupujes na svaka 2 meseca. Dok nisam promenio sve diferencijale nisam mogao da skocim sa njim malo grublje a da nesto ne slomim, a o servoima i da ne pricam( katastrofa). Zao mi je sto cu te razocarati sa ovom pricom ali je to nazalost realnost. Lst2 mini je jednostavno napravljen samo da lepo izgleda i da se vozi sporo.

Pozdrav Ivan
« Last Edit: February 24, 2014, 11:16:28 PM by ivanmagd »