U Kombinatu se našlo malo vremena i za Mustanga. Nije Bog zna koliko radjeno na njemu ali, bar je nešto započeto...
Pre neki dan sam izneo trup i celog ga ošmirglao. Skinuo se onaj požuteli sloj drveta i Mustang je prosto sinuo.
Obradio sam i krajeve horizontalaca koji su bili zalepljeni ali ne i ošmirglani...
Ovim putem se zahvaljujem svima koji su mi pomogli oko Mustangove dokumentacije.
Od Miše sam dobio bar deset knjiga, skinutih sa neta, i odmah u prve dve sam našao projekcije aviona sa svih strana kao i oblik rebara.
Interesantno mi je napomenuti da je u jednoj od knijga prikazana kolor šema Mustanga kojeg je leteo isti pilot čiju sam kolor šemu koristio za Thunderbolta...
Od Drjack-a sam dobio CD sa "gomilom" slika koje je napravio prilikom svoje posete RAF-ovom muzeju avijacije u Londonu. Na mnogim slikama se nalazi baš Mustang...
Planove od Mustanga mi je prosledio i Posejdon...
Sve u svemu sad imam dovoljno materijala da se bacim i na ovaj model.
Kao i svaki Kombinat i ovaj moj ima kooperante bez kojih stvari ne bi mogle da funkcionišu...
Pisao sam već o Belom - Šabačkom metalurškom gigantu, kod koga nema šta se od metala ne može napraviti...
Tu je i Golub, bez čijih farbarskih postrojenja ne bi bilo ovako lepih modela...
Logistička podrška stiže sa svih strana, a po prvi put saradnju oko izrade modela imam i sa Savom i njegovim Mitrovačkim Kombinatom...
Malo šale nije na odmet, ali juče sam bio kod Save, od koga je i stigao ovaj Mustang, i napravili smo dogovor oko sastavljanja i ojačavanja krila. Pošto ih je Sava pravio, smatram, da mi je najracionalnije da ih on i sastavi i ugradi neka ojačanja. Posle, kad se dodje u fazu u kojoj treba da se prave otvori za trapove, servoe i ostali detalji, to ćemo raditi u našim pogonima...
Nadam se da će u narednih par dana, Savin Kombinat, privesti te poslove kraju, jer bez sastavljenih krila ništa dalje na modelu ne mogu da radim...
Kada krila dodju, počinjem sa izradom usisnika sa donje strane, karmana na trupu, trimera i kontra tegova na pokretnim površinama, klapni...
Gledajući dokumentaciju video sam da trup nije 100% skala i da je na nekim mestima "kockastiji" nego što je bio pravi avion. Takodje sam primetio i da su radijusi na uglovima kao i na donjoj strani trupa, veći na pravom avionu nego na ovom modelu.
Neke stvari ipak mogu da otklonim a za neke nažalost "nema leka"...
Ovih dana sam čitao i jedan sjajan topik na RC Universu o Mustangu, doduše od firme CARF. Za CARF-ovog mustanga postoji čitava "prateća industrija" dodatne oprene uradjene u toj razmeri, tako da sve šta vam treba možete kupiti i ugraditi.
Link za ovaj topik je:
http://www.rcuniverse.com/forum/m_2009965/tm.htmToliko za sada, pozdrav
Mirče