Stvar nije uopšte komplikovana...
Osim ako nisi oštetio karburator pokušavajući da ga zatvoriš na 1mm sa previše zavrnutom ler diznom.
I ako jesi nije strašno samo nećeš baš moći da imaš idealno štelovanje.
To što piše u uputstvu za veliku iglu je ok za početno podešavanje ( da motor može da upali da bi ga uštelovao), kako se dalje šteluje pretpostavljam da si skapirao ?
A to što piše za "ler diznu" ("LSN") zaboravi! možda uputstvo nije "updejtovano" ili se odnosi na neki drugi motor, nije bitno...
Ovo je univerzalno pravilo za početno štelovanje ler dizne za sve glow motore ( bilo da su ruski, kineski, američki, japanski, italijanski, sa uputstvom ili bez...):
Povežeš čisto crevo na dovod goriva na karburatoru i duvaš i slušaš kako vazduh prolazi.
Cilj je da pri malom gasu (1,5mm ili 1mm) da ler dizna bude toliko odvijena da taman počinje da pušta vazduh koji ti duvaš(u radu će to biti gorivo) zanči malo zavijaš dok ne prestane da se čuje i onda odviješ malo taman da počne da prolazi (da se čuje).
Nemoj odmah da zatvaraš karburator nego kreni od velikog gasa pa zatvaraj karburator i slušaj.
Nakon toga kad upališ motor, ako je potrebno , dovoljno je da vrlo malo doteraš iglu.
Pretpostavljam da je rotacioni karburator, i da nema nekog bočnog lufta koji moože da poremeti podešavanje, pogledaj i to.
Druga stvar, mnogo si lenj, "pinč test" traje deo sekunde i odmah ti kaže da li ti je smeša pogata ili siromašna i sve ovo što sam napisao je već napisano na forumu.
Ajd' srećno s tim motorom!