Evo jednog koji bi da pomogne. Nisi napisao da li je helikopter koaksijalni (sa dva rotora koji se okrecu u suprotnim smerovima) ili je sa jednim rotorom. Ako je ovo prvo stvar je nesto jednostavnija. Lakse se preko jednog dugmeta (potenciometra) namesti da se ne vrti oko vertikalne ose. To si vidim uradio. Ako helikopter stalno klizi u na pr. levu stranu, onaj mali klizac ispod desne palice koji inace zovemo trimer pomeris u desnu stranu i probas. Suprotno ako model klizi u desnu stranu. Ako model stalno krece unazad, trimer sa leve starne desne palice malo pomeri prema napred i naravno ako uvek po poletanju krece napred taj trimer pomeri malo unazad. Pre svih ovih proba pogledaj da li je model uravnotezen. Podigni ga sa stola drzeci sam vrh osovine rotora i lagano spusti. Gledaj da li obe skije jednako celom svojom duzinom dodiruju sto. Ako neki deo skija prvo dodirne sto na suprotnoj strani modela trebas dodati malo olova.
Medjutim, kako ti ovde kazes da model stalno klizi i to uvek na drugu stranu, nema pravila, to govori da ti je helikopter dobro podesen i uravnotezen jedino je problem u tvojim prstima i refleksu. Svaki, i najmanji pokret helikoptera moras korigovati desnom palicom u suprotnom smeru od pomaka koji ne zelis. U osnovi, kod letenja helikoptera desna palica nikada nije potpuno mirna. Njom se stalno vrse korekcije polozaja kod lebdenja sto bi ti bila i prva vezba.
Zakljucak. Moras mnogo da vezbas a kako vreme i vezbanje odmice mnoge stvari ce ti se same reci.