Na modelu je bilo predviđeno da komande elevatora i rudera idu sa sajlama, pošto sam od početka planirao da i repni točak bude na uvlačenje to mi nije odgovaralo, pa sam te komande morao da prepravim. Umesto sajli stavio sam bowden
Kod montiranja repnog točka ima sam problema, sve je jako skučeno, ima malo mesta da bi se nešto moglo odraditi. Jedan nosač je bio, a mora sam da dodam još jedan po 90 stepeni u odnosu na postojeći da bi se repni točak mogao namestiti. Repni točak je od Sierra Giant Scale.
Kad sam to sve namontirao, pojavio se novi problem. Kad se uvlači i zvlači točak je najviše udaljen od serva kad je na polovini tog hoda. kad se bodwen zategne onda nemože da se točak uvuče iili izvuče. Tako da sam morao da ubacim opruge kako bi to amortizovale a točak bio upravljim sa ruderom
Na prednjoj strani ispred pilotske kabine postoji hauba koja se otvara. kod pravog aviona to je bilo za MG 131 machine gun, ovde sam taj prostor iskoristio za ventile za punjenje goriva i vazduha, kao i za prekidač za prijemnik i servoe. Hauba je bila zalepljena, kad sam to isekao morao sam da je ojačam sa šperom i sa šarkama da spijim sa trupom. Posle sam još zalepio rajber da se može zatvoriti i ubacio sa jednu šipku kad se hauba otvori da može sama da stoji. Pošto je to sve unutra bilo bele boje mora samda ofarbam u sivu.
Na počtku je bio predviđen benzinski motor Titan ZG 26 EI, to je Zenoah od Toni Clarka. Motor je po veličini odgovarao samo malo sa donje strane je prosečeno za svećicu motora. Umesto originalnog auspuha stavio sam Bennett auspuh kupljen kod B & B Specialties. Taj auspuh daje malo veću snagu motoru, malo je bučniji i lepše zvuči. Auspuh sam okrenuo naopačke sa cevima na gore da bi ih spojio sa prohromskim gibljim cevima i montirao ih sa obadve strane. Na mestima gde su bili i izduvi na pravom avionu.
Znao sam da će zbog nameštanja težišta modela trebati napred olova, pa sam zato rešio da pametnije iskoristim potrebnu težinu napred. Napravio sam usisnu granu na karburatoru i namestio K &N filter.
Pošto je FW 190 a imao malo drugačiji spiner (napred je zatupast), jedino takav spine za ovu scalu sam našao kod Skyshark Hobbies- a, koji su imali samo za dvokraku elisu. Tako da sam uzeo dva jedan za dvokraku, a na drugom sam zavario jedan otvor i još moram iseći nova dva da bi imao spiner i za trokraku elisu. Spiner sam prvo plasificirao u belu boju zatim sam sa 3M trakom uradio spiralu i onda ofarbao u crnu boju. Kad sam skinuo traku ostala je bela spirala. Zatim sam stavio imitaciju pločice kao na pravom, odradio vedering i lakirao.
Što se tiče elektronike u modelu ima 10 servoa, 9 su digitalni Spektrum DS 821, jedino na nosaču za tank goriva i bombe je analogni. Postaljene su dve Lipo baterije 3S 2200 mAh i dva Ubec-a za smanjenje napona. Za motor na 5V, a za prijemnik i servoe na 6V.
U modelu je bio prvo ventil za retrakte koji sam dobio u kompletu sa rektraktima. Kad sam probao kako to sve radi, nije mi se sviđalo, jer je brzo uvlačio i još brže izlačio točkove. Zato sam taj ventil zamenio sa Robartovim na kojem može da se reguliše brzina ulačenja i izvlačenja točkova.
Sva creva za pneumatiku su zamnejena sa festo 3mm, u sistemu su dve boce za vazduh sa kojima može 7-8 puta sa de uvuku i izvuku točkovi.
U pilotskoj kabini je manometar za pritisak u sistemu i dve indikator lampice zelena i crvina za struju motora i prijemnika. Dugo sam tražio figuru pilota koju bi stavio. Našao sa je i kupio kod Aces of Iron Productions, koji prave različite figure pilota, ali ih prodaju samo u beloj boji. tako da se pilot morao farbati.
Sva farbanja na modelu su rađena sa akrilnim bojam i lakom, koji su veoma pogodni za rad, postoje u mat varijanti. Jedino vedering i pilot su farbani uljanim bojama.