Hvala za postove...
Pita Saburo da li se skidaju tankovi?
Situacija je sledeća, oba Galeba i veliki i manji, su za sada neka vrsta probne serije. OK, manji smo napravili jedan, pa se videlo gde se može skinuti na težni i šta bi trebalo da se prepravi na trupu.
Težina modela i grejanje trupa u zadnjem delu su jedine dve moje zamerke za manji G2.
Težina će se relativno lako skinuti za otprilike 1,5 - 2 kg, sa tanjim šperom (3mm umesto 4mm), malo manjim ramenjačama, drugačijim ojačanjima i grugačijim finišom (manje špric gita za panel linije).
Razmišljo sam i da skinem tankove, ali na manjem neću to raditi, jer ih je akro grupa imala.
Tankovi, po meni, bi trebali da budu sastavni deo krila ili uške na većem modelu.
Pravljeni su iz dve polovine, od plastike malo deblje od čaše za jogurt. Zato moraju da se ojačaju sa staklenom tkaninom, a kad su sastavni deo krila i ono je automatski jače i kruće na kraju.
Ako bi se tip tankovi skidali, prvo moraju da budu dosta teži, na krajevima krila (ili uški) i rebra moraju da budu jača (samim tim teža), moraju da se prave i krajevi krila (kad skinete tank da krilo ima završetak), a potreban je neki sistem da se rezervoari fiksiraju.
Na velikom G2, to je onako "šacometrijski" 1 kg težine.
Znate, slike malo "varaju", tip tank za velikog Galeba je 75 cm dugačak!!!
Toliki tank mora da ima dobar bajonet, onda bar dva - tri rebra od špera, pa vodjice, pa ovo, pa, ono...
Nakupi se tu grama...
Što se tiče farbanja, Galeb je ipak naš avion, pa mi je "truba" da se farba u američke boje.
Srebrni je pomalo "monoton", jednostavan, ali za prvi model je možda najbolja opcija, jer nema mnogo nanosa boje, pa samim tim i težina bi trebala da bude manja.
Težinu stalno spominjem, jer je model poprilično velik, mnogo toga mora biti jako i čvrsto i koliko god da se pazi težina očas posla naraste.
Mnogo ćemo biti "pametniji" kad veliki G2 bude gotov i kad vidimo šta će pokazati "kantar". Tada ćemo tačno znati šta nam je činiti...