Данас сам се занимао са монтажом мотора.
Мотор сам, одмах после пада, очистио, али сам сад одлучио да још једном очистим карбуратор.
Скинуо сам га и потопио у петролеј.
Док је карбуратор мало одлежао у петролеју, мотор сам подмазао
„WD-ом 40“.
Потом сам карбуратор раставио и све делове понаособ очистио. Кроз дизне сам „протерао“ нитро разређивач.
Карбуратор сам саставио, вратио на фабричко подешавање и монтирао назад на мотор.
Након тога сам мотор монтирао на модел.
И филтер за гориво сам, пре уградње, очистио. Унутрашњост сам очистио штапићем за уши, а масноћу и прљавштину на мрежици сам спалио упаљачем.
Потом је уследила монтажа ауспуха.
Остало ми је још да направим потисну полугу између серво покретача и полуге гаса. Стара је, приликом пада, доста деформисана.