ACC kalibracija se radi samo jednom i tada kopter mora da stoji apsulutno ravno tj. svi motori treba da budu u istoj ravni.
Gyro kalibracija se radi svaki put i bez toga motori ne mogu da se pokrenu. Pri Gyro kalibraciji potrebno je da kopter bude miran i nije bitno da li stoji potpuno ravno
kao kod ACC kalibracije.
Ne moze da lebdi na jednom mestu bez gps-a, posebno na tako maloj visini gde mu smeta tzv. "ground effect" tj. turbulencija koju stvara.
Cak i da je idealno iskalibrisan i centriran, napolju uglavnom uvek ima nekog kretanja vazduha koji moze da ga pomera.
Ovo sto sam video na snimcima da pocne da "vuce" u jednu stranu moze biti do lose ACC kalibracije tj. da nije bio apsolutno ravan pri kalibraciji. U ovom slucaju centar tezista mislim
da ne pravi problem jer dole stoji samo baterija i nema niceg drugog sto bi ga izbacivalo iz ravnoteze.
ACC kalibraciju je povremeno potrebno uraditi i nakon padova ili grubih sletanja.
U svakom slucaju VELIKA je greska prve testove raditi na betonu