Author Topic: Moj QUAD  (Read 33898 times)

Offline gizmo

• Hero Member
    • http://www.dragantrifunovic.com/
Re: Moj QUAD
« Reply #15 on: September 14, 2012, 11:34:36 AM »
Dzabe dobar dizajn i frejm ako setup nije pouzdan, ili klimav, a moja zhelja je da ga
ne'vozim kao oblachitj, vetj suludo izhivljavanje..
Na primer ovako kao master Warthox?  ;namig

« Last Edit: September 14, 2012, 11:40:26 AM by gizmo »

Offline Vaci

• Sr. Member
« Reply #16 on: September 14, 2012, 11:54:05 AM »
Ja cu sve to odjednom da pokusam da uradim. Naravno da treba da leti dobro, ali nije mi tesko i da izgleda dobro. Izgled nema veze sa performansama, tako da zasto ne pokusati.
Ja sam pocetnik, ama bas nikakav ekspert za ove stvari. Ali se dosta dugo bavim elektronikom, i znam po malo iz mnogih oblasti. Na osnovu toga mi zdrav razum nalaze da ako hoces da imas stabilan sistem dobrih performansi, onda ti treba:

1. Veliki odnos potisak-masa. I uvek treba da se vozi na max 80-85%, tako da ostavljas 15%min snage za korekcije koje kontroler sam radi.
2. Pravilno podeseno pojacanje ziroskopa
3. Velika "brzina vazduha potiska" sto ce reci malo veci rpm motora i malo manji propeleri - to je bitno zbog konacne brzine izmedju ostalog
4. Centar mase gledano iz profila treba da bude sto blize ravni u kojoj leze propeleri

Ponavljam, nisam ama bas nikakav ekspert i ovo je samo moje misljenje. Mozda i uzasno gresim, ali sumnjam u to. Ako se ispune ovi osnovni uslovi sve bi trebalo da funkcionise savrseno. Cak ne mora ni da bude to nesto naj skuplje i naj kvalitetnije. Posle je samo pitanje ciji je quad nabudzeniji sa opakim izgledom, a ciji je "stapici sa elisama" :P

Kao sto sam vec rekao, ni ja ne patim od toga da nosim neki teret i kamere za snimanje... i ja zelim ludu masinu za "wooow" slucajnih prolaznika hehehehe

Offline Vaci

• Sr. Member
« Reply #17 on: September 14, 2012, 06:28:22 PM »
Ljudi dali neko moze da mi kaze dali KK kartica mora da bude u centru quada ili moze da bude bilo gde?