Author Topic: Li-po baterija crkla posle prvog koriscenja  (Read 3029 times)

Offline bojan

  • Newbie
  • *
  • Posts: 19
Li-po baterija crkla posle prvog koriscenja
« on: March 18, 2010, 11:19:24 AM »
Zdravo svima evo ima vec tri dana kako sam nabavio heli E sky Honey bee cp3. Inace potpuni sam pocetnik,procitam uredno uputstvo vidim od prilike kako i sta bi trebalo i u stvari shvatim koliko to bas i nije jednostavno kao sto mi se cinilo. Ok stavim bat. u balanser sve vrlo jednostavno uredno zacrveni crveno svetlance za power, a zeleno trepti dok se bat. puni. Nsam mogao da cekam da se napuni do kraja (a punila se brat bratu jedno sat i petnest min.) skinem je sa punjaca i prikacim na heli. Isprobavam polako trudim se da nesto ne slomim ali danak neznanju uskoro se ispolji kroz manji udes ??? Juce to sredim izadjem napolje da pokusavam jos malo i sve ide ok upoznajem se sa kontrolama polako,nadam se prvom hoverovanju barem kroz 5-6 dana ako budem vezbao svaki dan. Uvece da stavim bat na punjac vidim na balanseru blinkaju oba svetla pogledam uputstvo kad blinkaju oba znaci bat. crkla to joj je bilo drugo punjenje u zivotu, pogledao sam nema nikakva spoljna ostecenja nisam je ni praznio do kraja sto znam da moze da joj skodi jedino ako se nije pri padu nesto poremetila. Mozda je i do adaptera ili do balansera ne znam nisam pametan. Kupiobih novu ali ako je nesto drugo pokvareno od ova tri pa utice na bat. to bi bilo uzaludno bacanje novca. ako neko ima neki pametan savet bio bih zahvalan. Ima li neka poljana (neko mesto u Bgd gde se skupljaju hobisti) i koji su to dani. Pozdrav svima

Offline aco

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 218
Re: Li-po baterija crkla posle prvog koriscenja
« Reply #1 on: March 18, 2010, 11:46:43 AM »
Povuci jednu po jednu zicice koje idu iz batrije na utikac koji ukljucujes u balanser(punjac) - najverovatnije da se neka od njih otkinula pa ce se izvuci nacisto. U tom slucaju ti treba neko sa lemilicom i izolir trakom

Offline rcheli