rcfly4um
ELEKTRONIKA => POWER SYSTEM => Topic started by: rubiroza on December 24, 2011, 05:15:31 PM
-
Imam problem, tj. nedoumicu sa Hurricane 12T brushless setom. Naime, prilikom voznje napred, kada se pusti gas, motor polako smanjuje obrtaje i auto sve sporije ide da bi na kraju stao. Medjutim, to nije slucaj kod voznje u rikverc. Kada se u tom slucaju oduzme gas, motor odmah koci, tj. auto momentalno staje.
Da li je ovo normalno ili ne? mmmm
Motor sam dobio polovan, uz auto koji sam uzeo. Preko setovanja sam sve vratio u fabricko stanje, ali je ovaj problem i dalje prisutan.
(http://www.conrad.de/medias/global/ce/2000_2999/2300/2350/2352/235265_BB_00_FB.EPS_1000.jpg)
-
Sta keze upustvo ? Mozda je u pitanju neko podesavanje - setovanje.
-
Sta keze upustvo ? Mozda je u pitanju neko podesavanje - setovanje.
Sve sam probao. Postoji parking brake i braking performance. Sve sam stavio na nulu. Ali opet ista prica.
U medjuvremenu sam uzeo potpuno nov set od istog proizvodjaca, ali malo jaci, tj. 8T. On najnormalnije radi.
Mozda je ovaj 12T set sprecifican. A mozda je pokvaren.
-
to je normalno setovanje, odnosno kad se pusti iz rikverca on automatski pritiska kocnicu :)
-
to je normalno setovanje, odnosno kad se pusti iz rikverca on automatski pritiska kocnicu :)
Ok, hvala na odgovoru. Mislio sam da nesto nije u redu, ali izgleda da je to normalno.
Moze lock ili brisanje ove teme.
-
Normalna situacija za huriccane, imam 8T set, ESC je veoma los tako da to ne moze da se iskljuci....
-
I ja imam Huriccane-ov 8T set i sve radi savrseno. Ali ovaj 12T mi pravi problem i to me bas nervira. Da li bi zamena ESC-a resila problem?
-
I ja imam Huriccane-ov 8T set i sve radi savrseno. Ali ovaj 12T mi pravi problem i to me bas nervira. Da li bi zamena ESC-a resila problem?
Koji 'problem' ?
-
Koji 'problem' ?
'Problem', tj. nenormalno ponasanje koje sam opisao u prvom postu.
U medjuvremenu sam imao prilike da vozim rc automobile u koji je ugradjen isti ovakam 12T set i kod svih je rikverc normalan, tj. nema kocenja.
I samo nesto da pojasnim. Meni nije problem rikverc voznja. U nazad skoro i da ne vozim. Problem je prilikom kocenja. Kada auto ide napred velikom brzinom, i kada pokusam da zakocim, auto se prevrce preko nosa.
-
Pa s obzirom da je to normalno kod nekih drugih modela a mozda i kod tog. Ostaje da je problem do setovanja ili neispravnosti ESC-a ali tesko da mu samo to ne radi !
Takodje jacina kocnice se isto podesava, tako da ili taj ne prhvata setovanje ili se negde gresi prilikom programiranja !
-
Sve sam probao oko setovaja. Na kraju sam vratio na 'factory settings'. Bez promena. A sto se tice setovanja kocnice, bez obzira da li stavim 10% ili 50% efekat je isti. Auto leti preko nosa.
-
Ja bi na tvom mestu probao na daljinskom da promenim pravac kanala za gas, tj ako je bio na NOR onda ga staviti na REV, ili obrnuto, i kablove od ESC-a ka motoru promenio u suprotno. Znači srednja ostaje sa strednom, a leva i desna da se ukrsti.
-
Ja bi na tvom mestu probao na daljinskom da promenim pravac kanala za gas, tj ako je bio na NOR onda ga staviti na REV, ili obrnuto, i kablove od ESC-a ka motoru promenio u suprotno. Znači srednja ostaje sa strednom, a leva i desna da se ukrsti.
Prebacivanje NOR u REV sam vec radio. U tom slucaju se menja sve, tj. u rikverc ide fino i glatko, a kada ide napred koci pri oduzimanju gasa.
Upravo sam isekao zice izmedju ESC-a i motora, i ukrstio ih. Ista prica.
-
E pa bas to je i meni kod Ansmanovog seta, da kad ide u rikverc, cim pustim gas on odma koci, a kad idem napred onda samo kad potegnem u rikverc tek onda koci. I ako u tom slucaji na daljinskom promeni prvac gasa, onda kad vozim napred i pustim gas on ce mi odma zakociti. Zato sam mislio mozda ako stavis u REV poziciju, i ako tada nekoci kad pustis gas, i ako u tom slucaju ide auto u rikverc onda samo kablove (spoljne) ukrstiti da bi se motor kontra rotirao. Kontam da bi s time trebalo da uspe. Ali ako ne, onda mi nesto taj kontroler sumljiv ...
-
i ja imam brushles set 12t i meni isto kad idem u nazad cim pustim gas on odma koci ,a sve ostalo sto se tice kocnica vrsta starta motorna kocnica i sve ostalo savrseno radi,ali ja sumnjam da mi je crko esc jer se meni pored toga sto koci kad ide u nazad desava da kad vozim napred pa stanem nece uopste da krene u nazad pa onda moram da krenem napred pa opet nazad ali ponekad uopste nece da krene u nazad tako da ga voyim kao da nemam rikverc a u napred sasvim normalno reaguje. 4e
ako neko mozda zna sta moze da bude problem bio bih mu zahvalan da mi kaze kako da ga resim.
probao sam da stavim drugi esc radi sasvim normalno,a probao sam da stavim i drugi motor na stri esc isto se ponasa nece u rikverc a kad ukopca cim pustis gas staje u mestu. mmmm
-
@ mita22
Ako si stavio novi ESC i sve radi normalno, to znaci da je i kod tebe i kod mene problem u nekvalitetnom, neispravnom ECS-u.
Da li sam u pravu ili sam te mozda lose razumeo?
-
ja mislim da si upravu da su nam esc-i neispravni (ja sam na to i sumnjao kao sto sam reko),ali sam najvise pisao da cujem savet od iskusnijih clanova. (res)
-
Nisu neispravni, takva imje komandna logika, losa.
poz
-
Nisu neispravni, takva imje komandna logika, losa.
poz
Prosto ne mogu da verujem da je ovo samo kod 12T motora. Ponavljam, imam od istog proizvodjaca 8T motor + ESC i sve radi odlicno.
@ mita22
Da li si probao motor sa drugim ESCom ili samo pretpostavljas da bi sa nekum drugim ESCom dobro radio?
-
probao sam sa dva druga esc razlicite amperaze i marke i sve radi normalno ;).a probao sam i regler od 12t na drugi motor radi isto kao sa original motorom (nece da ukopca u rikverc a kad ukopca i krene unazd cim pustis gas on ukoci u mestu) mmmm,tako da je definitivno do esc-a ???,ili je fabricki takav ko sto kaze magic (res).ili smo mi kupili neispravne esc :hehe
-
dali neko zna dali su brusles motori vodotporni ako nisu koji su motori vodotporni :big smile i ako znate esc koji je vodotporan mmmm hte bih da sklopim jedan vodotporni set.
-
Motori su u principu 'vodootporni' odnosno voda im ne smeta 'preterano' ali smeta lagerima koji NISU vodootporni cak sta vise JAKO su osetljivi na koroziju !
Postoje i lezajevi koji su namenski vodootporni i prodaju se kao zamena za fabricke da bi i motor to postao. Iz iskustva nije sve uvek onako kako je napisao ;) tako i da nekim motorima i kontrolerima na kojima pise 'woterproof' to bas i nije tako odnosno otporni su na vlagu i kvasenje ali POD vodom nece raditi !
Ono sto provereno radi i pod vodom su Traxxas-ovi kompleti sto brushless sto brushed ili nesto drugo BRENDIRANO sa garancijom fabrike da radi POD vodom !
-
hvala na odgovoru (res)