Ovde se postavilo pitanje jedne, neminovne modifikacije.
Na planu modela, prikazana je ugradnja dvotaktnog glow motora.
Od pozarnog zida do ravni zadnje ploce koka elise (spiner-a), tacno je 100mm.
Bilo koji od motora koje bih ja planirao da ugradim, zahtevao bi od 130-150mm.
Ovo je iziskivalo modifikaciju, da se pozarni zid morao pomaci u nazad 30-50mm.
Za ovo su postojala dva nacina.
Prvi, izvesti sve kako je to prikazano na planu, pa kasnije, kada se nabavi i kada adekvatna pogonska grupa bude tu, skratiti konstrukciju za odgovarajucu meru i izraditi novi pozarni zid.
Drugo, izmestiti pozarni zid odmah, na meru koja ce prihvatiti sve pogonske grupe koje dolaze u obzir, dakle, 50mm u nazad.
Ako budem ugradjivao neki kraci motor, uvek ostaje opcija izrade odstojnika.
Uz to, prednji deo trupa, se suzava.
Novo izradjeni pozarni zid bi trebalo da bude siri od postojeceg.
Jedina mana ove prepravke je sto bi sada rezervoar koji je imao svoje mesto u kutiji, i nije strcao u prostor trupa, u novoj verziji, sa pomerenim pozarnim zidom, jednim svojim delom zalazio u trup.
Sper od koga sam izradio pozarni zid je bio 8mm debljine.
Da bih se koliko toliko priblizio originalnoj dimenziji, oljustio sam 2 sloja, tako da sam na kraju dobio 6mm.
Za pogonsku grupu snage koja je potrebna za ovaj model, oko 2ks, ovo je sasvim dovoljno.