Author Topic: F3A i IMAC  (Read 48422 times)

Offline zajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 918
Re: F3A i IMAC
« Reply #75 on: April 15, 2010, 12:02:36 PM »
@Zajo, svi roll-ovi u  Basic programu su desni. ;namig


Ovaj lik leti ovako:levo,desno,levo,levo,levo,levo spored imput na elerone po redosled bez razlike dali je polu ili celi roll.
Ja vidim ovako:levo,desno,desno,levo,desno,levo spored imput na elerone.U obratan pravac krila mi udiraju u strelice kada zamislim avion.
Isto zavisi sa koje strane ce da se leti(od levo kon desno ili obrnuto)jer tada se seve menja te.sto je bilo desno postane levo mislim.
Moram ovo razumeti bez slepo da kopiram sta rade na vidoe za pravilno da vezbam jer kad jednom naucimo pogresno ondak je veoma tesko vratiti se na pravi put.
Ima logiku u to sto kazes spored ovaj video,ali zasto  ondak pola roll na sevenci br2. u desno???
Every model airplane starts in a box and end in a bag :) Ido Segev

Offline marko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 950
Re: F3A i IMAC
« Reply #76 on: April 15, 2010, 02:13:00 PM »
Zajo, ako posmatras crteze, svi rolovi su desni.

Juce sam jos jednom procitao ceo pravilnik od pocetka do kraja.
Kada opisuju figure, uopste ne kazu u koju stranu bi trebao da se pravi roll, pa cak u figurama u kojima postoji nekoliko roll-ova odvojenih quarter ili half loop-ovima pise da se valjci mogu izvoditi u bilo kom smeru.
Zbog toga mislim da kada je roll zasebna figura (kao slow roll ili double roll in oposite direction) mora de se izvodi u stranu koja je na crtezu, ali kada je u kombinaciji sa quarter ili half loop-om nije obavezno da se izvodi u stranu kao na crtezu.


WARNING:intentional straight and level flight prohibited!

Offline zajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 918
Re: F3A i IMAC
« Reply #77 on: April 15, 2010, 02:44:35 PM »
I ja sam sve prolistao i isto nisam nasao nista o tome na koju stranu treba da bude roll.Znaci samo je prva sekvenca bitna da roll bude kako na crtezu a ostali po svoje volje.Ondak super samo da se to potvrdi da je sigurno tako i da zavrsimo sa time.Pisao sam i ns IMAC oficijalni forum pa videcemo sta ce oni o tome.Ako moze neko da pita u rcgroups pa i od njih da cuemo ili ja cu.
Pozdrav.
Every model airplane starts in a box and end in a bag :) Ido Segev

Offline zajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 918
Re: F3A i IMAC
« Reply #78 on: April 15, 2010, 02:51:14 PM »
Roll direction in this case(Basic) is pilots choice.I to kaze:Kent Porter SE Flying & Judging Guide Instructor Assistant Regional Director for North Carolina.
Resena je stvar znaci ko mu mile volje.
Pitacu ga jos i za imelmane i spinove.

Every model airplane starts in a box and end in a bag :) Ido Segev

Offline zajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 918
Re: F3A i IMAC
« Reply #79 on: April 16, 2010, 10:15:34 AM »
Hello there... In the 2010 Basic sequence, the ½ roll on the Immelmann and also the 1½ turn spin direction is the pilot's choice.

I'm not sure where (or in which country) you do live. If it is possible to attend an IMAC Judging School it would be very helpful in learning to read & understand the Aresti Aerocriptographic

Decki su zakon,odgovaraju kao iz puske tako sve sto nama nije jasno ili smo nesigurni nece da bude problem. (thumb)
I te kako bi hteo u IMAC Judging School ali je nemoguce za sada :-\
Every model airplane starts in a box and end in a bag :) Ido Segev

Offline marko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 950
Re: F3A i IMAC
« Reply #80 on: April 16, 2010, 10:36:40 AM »
@Zajo, pretpostavljao sam da je tako, `al reko,da se ne pravim mnogo pamtan najbolje je proveriti.



WARNING:intentional straight and level flight prohibited!

Offline magic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2754
Re: F3A i IMAC
« Reply #81 on: April 17, 2010, 09:17:01 AM »
Bio sam na putu pa se zato nisam ukljucivao. Zajo hvala za okaceni video, super je. Misklim da je sada svima jasno koliko je program lak!

Sto se tice rolova, strana u koju se vrti nije bitna.

poz
Veljko

Offline zajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 918
Re: F3A i IMAC
« Reply #82 on: April 19, 2010, 02:01:05 PM »
Ovaj je bolji samo kamerman da nije pio toliko prosle vece (nene)



Program je veoma lak da se uradi ali isto tako tezak kao ostali da se uradi kako treba.
Naj teze je oddrzati pravac i visina a na basic se to najbolje vezba.
Primetite da dok tip ide S&L pravo i vodoravno(izmedju akrobacije)nije na puna gas.Lepo se cue kako otvara karburator prije odrezenu akrobaciju, da akrobacije radi sto sire tako reci,da uvek zavrsi tamo gde je poceo(na pr. lup)i da drzi otprilike istu visinu i pravac.Isto tako on ne brza da izradi sve nego trudi se da to bude sto elegantnie uradeno.Ja sam naucio na pamet basica i vezbao sam nekoliko puta sa venusom i milion puta na sim i stvarno mi pretstavlja zadovoljstvo raditi nesto novo osim fun fly i daje mi motiv vise da letim :big smile.
Pozdrav..

Every model airplane starts in a box and end in a bag :) Ido Segev

Offline IVAN3D

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
Re: F3A i IMAC
« Reply #83 on: August 10, 2010, 09:17:55 PM »
Nove tendencije u F3A (pre svega mislim na pogon).





\\\" Sve što leti ima nezgodnu osobinu da pada \\\"

ex pseudonijum: GLIDER

Offline brainstorm

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 354
Re: F3A i IMAC
« Reply #84 on: August 10, 2010, 10:55:35 PM »
Možeš da objasniš koja je prednost takvog setupa i kako radi? Dva motora ili jedan motor i nekakav prenos ili ... ?
Hvala!

Offline magic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2754
Re: F3A i IMAC
« Reply #85 on: August 10, 2010, 11:02:16 PM »
Veljko

Offline SABURO

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2185
    • RCFly.in.rs | Vesti iz srpskog i regionalnog RC modelarstva
Re: F3A i IMAC
« Reply #86 on: August 11, 2010, 12:11:58 AM »


i video klip.. naravno cika Sebastiano.
Nikola | rcfly.in.rs


Offline IVAN3D

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
Re: F3A i IMAC
« Reply #87 on: August 30, 2010, 07:00:52 AM »
Ko me poznaje ovo ce mu biti prosto neverovatno....
Pocinje da mi se svidja F3A.....   ::)

Secam se da je tata Laza svojevremeno konstruisao jedan po meni tada predivan model koli je jos tada izgledao kao ovi sada ali bila valjda losa vremena pa nikad nije otislo dalje.
Medjutim pada mi na pamet ako se vec kod nas "pokrece" polako i ponovo F3A zasto ne bi napravili nas model???
Malo se ulozi u kalupe i u startu se napravi ozbiljna masina.
Ja doduse nisam razgovarao na tu temu sa tata Lazom em sto nije tu em sto to mora da uradim polako i nezno da ga moje interesovanje ne osamuti :) ali mislim da bi on bio raspolozen da konstruise neko novo cudo (dokazao se bar sto se mene tice (on konstruise ja pobedim :big smile)).
Naravno ne mora on da bude glavni i odgovorni ali cela ideja je da se napravi nesto nase....

Evo ga tip Sebastiano vodi na takmicenju sa svoim modelom koji klot kosta 1500 evra a pogonska grupa jos 750 (jedna elisa).
\\\" Sve što leti ima nezgodnu osobinu da pada \\\"

ex pseudonijum: GLIDER

Offline zajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 918
Re: F3A i IMAC
« Reply #88 on: August 30, 2010, 09:31:00 AM »
Ko me poznaje ovo ce mu biti prosto neverovatno....
Pocinje da mi se svidja F3A.....   ::)

АААХАХАХАХА :)aplauz oo)) (yay) :sljus само напред lol
Every model airplane starts in a box and end in a bag :) Ido Segev

Offline magic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2754
Re: F3A i IMAC
« Reply #89 on: August 30, 2010, 11:32:26 AM »
He, he, he, dosla maca na vratanca. Cek, cek, samo da te cujem u subotu kada se vratimo iz kapfenberga :). Ivane nista ne brini, tu bubu oko konstruisanja domaceg modela sam mu vec ja ubacio tako da nece biti problem da ga dodatno poguramo ...

poz
Veljko