Mislim da je poenta da ne budu mase zajednicke. Masa motora i paljenja treba da bude galvanski odvojena od mase prijemnika i servoa.
Pravi kill switch za benzinske motore ima opticki vod od prijemnika do cdi ili sta vec.
Pozz
Nebi da mnogo polemišem i ulazim u to da li neko zna ili nezna kako radi paljenje i koje su razlike između onog i onog načina, ali blok motora i masa su uvek SPOJENI, bez obzira da li je glow ili drugi.
Poenta "kill switch"-a je da onemogući varnicu na svećici i ništa drugo !
Kod starijih varijanti, "kill switch" je najobičniji taster, koji drži "vruči kraj" bobine na masi i ne prekida. Možda je bolje da kažem ovako, taster onemogućava da pobudni napon dođe na bobinu... Zapravo, elektromagnetno paljenje (koga više skoro niko ne koristi) koristi bateriju samo u startu, posle može i bez nje, i zato se spaja na masu!
Uz dodatak, recimo jednog relea, može se koristiti i za ovu vrstu !
Nadam se da sam ovaj deo uspeo da objasnim.
Kod novog tipa, tj elektronskog paljenja, ili kako ga zovu "CDI" ili već, princip je isti, ali način nije. Elem, ovo paljenje ne može bez baterije i zato je dovoljno isključiti samo napajanje !
Možda ovo nisam dovoljno pojasnio:
.....
Ako ti je elektronsko paljenje, ovo sigurno radi. Kod elektro-magnetnog ? stari sistem je najbolji !
.....
ali se nadam da je sad svima sve jasno.
Još nešto da dodam,
@Dule
Citiram: "Pravi kill switch za benzinske motore ima opticki vod od prijemnika do cdi ili sta vec."
Optički vod ne postoji, ali shvatam šta si mislio pod tim?
Funkcionalno radi isto, samo što je "baš namenski" i cena je shodno tome !
I on prekida napajanje, ali samo senzora !... Apsolutno je neupotrebljiv za elektro-magnetno paljenje !
Pozdrav
Miša