@Zajo, nemoj da klones duhom.
Ako se secas, ja sam imao problema sa MVVS-om, ali sam ga namestio i motorce radi super.
Najverovatnije je neka sitnica koja pravi probleme.
Imam i Kineske i Japanske motore, koji rade dobro samo ako ih neko nasteluje da rade dobro.
A za dobro stelovanje je potrebno znanje i iskustvo...mnogo je lakse sa elektro motorom.
Dihtunge mozes sam iseci, ako nadjes da kupis materijal (zove se klingherit) trazi deblji, od 2mm, cisto da zavrsis pricu sa jednim dihtungom.
Uloga dihtunga je da smanji kopresiju i time preranu detonaciju kada se motoro ugreje.
Ja sa karburatorom nisam imao problema, tako da nikakvo crevo nisam sprovodio u trup.
Za povecanje ler dizne, pa ako DL to preporucuje mozda treba uraditi, ali samo ako motor nece da radi na 1800-2000 RPM-a.
Hajde javi sta si uradio...
Samo mi treba jos jedan odgovor:da li si imao iste simptome kao u letu, dok je motor radio na radnom stolu?