RC MODELI AVIONA - SUS > AKROBATSKI MODELI
SU 26, 21% size, benzinac 26-30cc...
tataBulik:
Bog te čuo Sale.
Mada, po Marfijevom zakonu, sniženja su uvijek na one proizvode koji ti ne trebaju!!!
tataBulik:
Ljudi, postao sam POČETNIK!!!
Popijte nešto na moj račun (pijemo)
tataBulik:
Jeste da je završen topic, ali imam još jednu nedoumicu, sada u vezi sa izborom motora za ovaj model.
Naime, u startu sam se odlučio za rcg benzinac od 30cc (3,9KS) sa HK, ali su u međuvremenu dobili na stanju asp-ove 4T glow motore.
Za moj model bi bili adekvatni 1,2cuin ili 1,8cuin (mislim da bi ovaj veći bio primjereniji za akro model, koristi istu elisu kao i gore pomenuti benzinac - 18x8, a snaga mu je 2,9KS).
Lično me je privukao 4T zbog ljepšeg rada i zvuka, manjih vibracija i naravno manje elektronike, baterija,... težine!!!
Šta vi mislite o tome? Cijene su im približne: benz oko 160E, a glow 175E.
djbojan:
Moj glas za benzinac, nece ti se ugasiti ako mu dodas ili oduzmes gas naglo, sto se desava , ima jako dobar odziv gasa lakse se pali i jos 100 razloga.....
a goriva ima gde god ti padne na pamet a jeftino je u odnosu na glow gorivo, i sto ti model nije usran uljem posle svake voznje.
dimitri:
Pozdrav tataBulik,
predpostavljam da ste uvecali isti plan sa koga sam i ja jos 2005.napravio svog SU-26 MX.
Ja sam ga uvecao tako da sam dobio krilo 1860mm,u prvoj varijanti je na njemu bio benzinski
motor MVVS 26 i sa elisom MENZ-S 18x8, odlicno je leteo.Servoi su bili Hitec i to:na eleronima i
elevatoru (po jedan na svaku polovinu) HS-5625 a na ruderu HS-5645.Smetao mi je miris benzina,
u kolima u kuci pa sam sledece sezone ugradio GLOW motor ASP 180 cetvorotaktni.Elisa APC 18x6W
i MENZ-S 18x8 sa obe je odlicno radio i leteo.Motorom sam bio prezadovoljan, nije mnogo trosio, nije
prljao avion (dobro postaviti auspuh) a zvuk preivan, i danas avion leti uzivam u njemu.
Zelim vam uspeha u gradnji i kasnije u letenju, predivan model :)
Radovan.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page