Pa evo tek za ohrabrenje. Prvo sto se moze videti je da nista ne nedostaje i da je sve u dobroj kondiciji. Ono sto bi zvali "elektronikom" bi svakako trebalo ovde zaboraviti. Nekada cuvena i skupa stanica vec davno nije za ovu pricu. Verujem da su servoi dobri i njih bi ja ostavio, ali zato ziroskop, prijemnik i ovo nesto stu su baterije bi svakako trebalo zameniti. Danas se za sitnis moze nabaviti moderan zirokskop, 4 ili 5-to celiska NiMH baterija u RC Srbija, 6-to kanalni prijemnik i stanica koja ima HELI-mod a onda istorija na sto i podesavanje. Pre toga bi trebalo prikupiti nesto informacija kako najbolje vratiti motor i ustimovati ga sa kvacilom, ispitati kako stoji ventilator za hladjenje cilindra, verujem da su lezajevi dobri, nema slike zadnjeg rotora i njegove mehanike. Posebnu paznju treba posvetiti uzubljenju motora i centralnog zupcanika i uzubljenju kardana zadnjeg rotora. Tu je jos i kontrola sistema za gorivo, nadpritisak, filter, stanje karburatora.
Kada se sve ovo dovede u red dolazi najlepsi deo, obe palice u sredinu, desna se sama postavi a leva onda isto kao i desna. Proveriti REVERS-e, SUBTRIM-om postaviti da poluge servoa ili idu osom servoa ili zaklapaju ugao od 090 stepeni u odnosu na telo servoa, zatim pronaci u HELI modu SWASH i tu obaviti potrebnu postavku ..... i ovako jos poprilicno kucanja i teksta.
Internet narvno i sve se ovo moze tamo pronaci. Da li ovo moze da se ozivi, duboko sam uveren da moze. Koja je firma i kako se model zove, nemam pojma a i nije vazno. Sa krakom od 70 cm. da li moze da bude opasno u prvim pokusajima i testovima, moze i ti voma mnogo. Da li je izazov, svakako jeste, pokusaj da se dobro informises pre nego sto bilo sta uradis onako "iz glave", jer je to mozda tako.
Objavi sta god da si uradio na ovom helikopteru, sigurno ce se neko javiti sa savetom a ti ces uzivati u novim iskustvima a kasnije i u prvim poletanjima.