Author Topic: Punto Abarth's koleksn  (Read 19762 times)

Offline Punto Abarth

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 76
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #15 on: July 11, 2011, 09:43:23 PM »
^ eee pozdrav :D sad je sve ok, jos samo da nanjusim s kim i gde bih mogao da vozim po NS  :)aplauz
koliko god da ga istreses, zadnja kap mora pasti u gace

Offline vladasimon

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 340
    • vladasimon's Blog
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #16 on: July 11, 2011, 09:56:51 PM »
Tu sam ja za neku offroad voznju, ali ostaje pitanje gde se voziti  mmmm

Offline Punto Abarth

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 76
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #17 on: July 12, 2011, 10:48:39 AM »
vec godinu dana se kanim da izvidim mtb/atb/bmx stazu u Bukovcu...
koliko god da ga istreses, zadnja kap mora pasti u gace

Offline Bigneda

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 953
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #18 on: July 12, 2011, 11:34:31 AM »
eto nakani se konacno mozda i dodju gosti iz prestonice ako valja :)

Offline Punto Abarth

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 76
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #19 on: January 07, 2012, 05:01:35 PM »
nova sprava:

FTX Punisher Plus



pored Tamiya-e Dark Impact (1/10)



i pored Tamiya-e Boomerang (takodje 1/10)



 2eaa


kupljeno od dodataka do sad: zastita svecice (i rezervna svecica), original FTX bocne zastite sasije, crne carape za amorte/opruge, manzetne poluosovina... mozda jos nesto cega ne mogu da se setim

MIR BOZIJI; HRISTOS SE RODI!
koliko god da ga istreses, zadnja kap mora pasti u gace

Offline Punto Abarth

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 76
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #20 on: February 14, 2012, 01:15:10 PM »
Punisher ce za dve nedelje biti u NS, a do tad ce sneg garant da se otopi :(

u medjuvremenu (leva na kontroleru, desna drzi aparat):


xSTR brushless in snow by Dragan Radovic, on Flickr
koliko god da ga istreses, zadnja kap mora pasti u gace

Offline Punto Abarth

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 76
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #21 on: March 05, 2012, 09:31:12 PM »
dopremio sam konacno dugo cekanog Punishera u Srbiju. Danas kupio 5 litara BMB 95-ice i pola litre dvotaktola

Sta dalje? :D

Znam da prva dva rezervoara mora da radi sa masnom mesavinom, i preporuceno je da se vozi lagano (jasno zasto) i bez maske (nejasno zasto?)

Sta je u stvari bell housing, i kako radi taj sistem centrifugalnog kvacila? Mislim, jasno mi je samo delimicno, pod dejstvom centrifugalne sile se papucice kvacila sire, hvataju trenje i prenose moment. Nista vise. Zasto sve to zajedno zvoni i kako detaljno radi? :)
« Last Edit: March 06, 2012, 02:54:10 PM by magic »
koliko god da ga istreses, zadnja kap mora pasti u gace

Offline lord_bozidar

  • Newbie
  • *
  • Posts: 32
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #22 on: March 06, 2012, 11:59:14 AM »
kao prvo, uvek ALI BAS UVEK sipaj samo 98 mesanu sa puno sintetickim uljem... (fully synthetic) sve ostalo samo skracuje radni vek motora!
ja bi ti preporucio od motula dvotaktno full sinteticko ulje, ili od castrola isto. malo skuplja ali vrede!!

ako je nov auto, i nov motor, prvo potrosi ceo (moze i malo vise) rezervoar malo na 1/4, 1/3 i max 1/2 gasa po ravnom, nikako full gas po terenu ili travi...
to ce da potraje (sat - sat ipo) ako je retervoar 0.6L - 0.8L jer benzinci i ne trose toliko puno ;) masnija mesavina ne treba, odmah 25:1
to sa maskom nije bitno jer benzinci imaju aktivno hladjenje, bitno jeste da pre prve voznje nauljis filter vazduha

sto se tice kvacila - to je to! zvoni ti najverovatnije menjac (ako su zupcanici od metala), prenosi i poluosovine. vibracije ;)
kad cemo da vozimo? jel off-road?

sta te jos zanima? :D

e da, jesi kupio rezervnih delova?
« Last Edit: March 06, 2012, 09:16:21 PM by magic »

Offline magic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2754
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #23 on: March 06, 2012, 02:52:24 PM »
Ako mozes nabavi ulje koje se stavlja za 2T karting motore jer su i oni visoko turazni >15.000 o/min kao sto je i motor na auticu. Naravno to je i najskluplje ulje za mesavinu koje ima, nesto oko 20E lit.

poz
Veljko

Offline Punto Abarth

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 76
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #24 on: March 06, 2012, 05:50:49 PM »
punisher je stigao, fotke cu da nabacim cim stignem

danas sam napravio litru 25:1 mesavine 95-ice i NEKOG dvotaktola, ubuduce cu se potruditi da trosim kvalitetniju mesavinu. 25:1 se preporucuje za prva dva rezervoara, koji su po mojoj proceni oko 0.75 - 0.8 l. Kasnije se vozi sa 40:1. Sipao sam pola litre mesavine, polozio blok za ispunu na zemlju, prekrio ga nekom starom krpom i preko svega toga polozio model na sasiju, tako da tockovi ne dodiru nista, tj da su slobodni. Napumpao gorivo do karburatora i kroz par cimanja, upalio spravu i zbunio se :D stvarno nisam ocekivao da bude TOLIKO bucna, u stvari, ne znam sta sam ocekivao, posto nikad ranije nisam cuo 1:5 benzinac. Dakle, prvi utisak - BUKA.

Pustio da radi neko vreme, prekontrolisao primanje gasa i kocnice, skretanje takodje, kao i fail safe poziciju gasa. Sve ok.

Posto nisam imao vremena da odem na neko propisno mesto, sve ovo se odvijalo u mom dvoristu (novosadsko predgradje, kuca na kuci), za ubuduce sam odlucio da se drzim podalje od komsija, i uopste od naseljenih mesta i drugih ljudi :D

dizne lera, male i velike brzine nisam dirao, sve je i dalje na fabrickim podesavanjima.

Od pola litre, motor je posrkao oko 4 deci, dalje nisam imao ni vremena ni volje, jer nisam imao gde da ga povezem.

Ono sto me ubilo u pojam je apsolutno SRANJE od uputstva, u kojem nema ni jedne seme motora, karburatora, sta sta znaci, sta je koja dizna (sraf) ni koja je koja pozicija sauga. Sve ima, samo to nema. Uputstvo za koriscenje su 2 A4 strane krupnog fonta, sa 90% stvari koje se podrazumevaju - tipa, ne voziti u zatvorenom prostoru i slicno. Aaaarghhh!!!

Kad je motor malo odradio svoje, spustio sam model na zemlju, i napravio par krugova po dvoristu, ni u jednom momentu ne prelazeci 20 km/h. Plafon toliko. Malo dvoriste.

Kocnice ANKERISU.

---------

sto se dodatnih i rezervnih delova tice:

4* carape za amorte (vrlo zadovoljan kupljenim, modelu je to BAS potrebno.)
2* manzetne poluosovina (zajebao se jer nisam uzeo jos 3 para)
servo upravljanja 25kg - HS 5465 MH
NGK svecica
stitnik svecice

verovatno jos nesto cega ne mogu da se setim

« Last Edit: March 06, 2012, 09:18:43 PM by magic »
koliko god da ga istreses, zadnja kap mora pasti u gace

Offline lord_bozidar

  • Newbie
  • *
  • Posts: 32
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #25 on: March 06, 2012, 06:29:26 PM »
kako i gde si ga uzeo?

Offline Punto Abarth

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 76
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #26 on: March 06, 2012, 07:04:30 PM »
kako i gde si ga uzeo?

450 funti, kupljeno kod http://www.rossmod.co.uk/index.html. Gazda Bob sjajan lik, bavi se streljastvom i modelima bar 30 godina.

Originalna kutija zasticena onom stretch folijom, predana na aerodrom i dosla sa mnom u subotu.

edit:

Jazak, cist izvorski, 95 oktana:

« Last Edit: March 06, 2012, 07:42:47 PM by Punto Abarth »
koliko god da ga istreses, zadnja kap mora pasti u gace

Offline Punto Abarth

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 76
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #27 on: March 11, 2012, 10:23:14 AM »
prva voznjica pala, rezultat izgubljeno crevce koje predstavlja kraj auspuha, i skoro pa izgubljen jedan od srafova koji drzi poklopac kucista kvacila

loctite ce morati da radi all around, a za crevce cu morati da smisljam nesto, jer je prosto neverovatno koliko jedno parcence gumenog creva koje produzuje ukupnu duzinu izduva za 5 cm utice na odziv gasa na malom broju obrtaja. Prosto se gusi motor na svako naglo davanje gasa iz lera.


na travi model nije opak za moje standarde, ali zato na rasciscenoj zemljanoj stazi kad uhvati brzinu gotovo nemoguc za kontrolisanje preko pola gasa.

Nema anti roll bar-ove (balans stangle), i to mu JAKO nedostaje. To ce verovatno biti dodano u narednih mesec, dva.
koliko god da ga istreses, zadnja kap mora pasti u gace

Offline mirce

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3322
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #28 on: March 11, 2012, 12:29:31 PM »
Za moje benzinske motore koristim Stihl ulje. Ima da se kupi kod Peraša preko puta SUP-a ili na Klisi u njihovoj radnji.
Pravim 4% mešavinu motori mi rade savršeno i uopšte nisu masni.
Mislim da je to ulje bolje od dvotaktola koji si kupio. Košta 1250 dinara - litar...

Po radnjama u Temerinskoj ulici imaš da kupiš i full sintetic ulje za mešavine. Svi scooteri sa dvotaktnim motorima koriste takva.

Pozdrav

Mirče

Offline Punto Abarth

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 76
Re: Punto Abarth's koleksn
« Reply #29 on: March 11, 2012, 02:36:27 PM »
ubuduce cu tako i raditi, hvala na informacijama  ;)

edit: jedan model manje u kolekciji, poklonio sam Evader-a...
koliko god da ga istreses, zadnja kap mora pasti u gace