RC MODELI AVIONA - ELEKTRO > TRENAŽNI MODELI

Slow Flyer - Slow Stick for AP

<< < (2/4) > >>

tibeteagle:
Bravo Fenix!  (thumb)
Ova izvedba se kod amera zove Slow Stick verzija AP modela.
Dobro je što si shvatio da je krilo jako važno. Letne osobine najviše zavise od njih, pa ako dobrto leti to je zbog dobrog krila.
Trup je takav kakav, prava bravarija  lol
Ti opisuješ da je sve jednostavno, i polaziš od toga da svako shvata sve detanje vezano za tehniku. Većina nas da, ali izbušiti rupu u aluminijumu za jednog mlađeg početnika ipak nije laka stvar.
Sve u svemu jako je dobro što smelo isprobavaš razne mogućnosti. Samo gore i slikaj  :superman:

fenix:
Drago mi je sto se opet javljaju iskusniji modelari i sto se i oko ovako jednostavnog modela otvori diskusija,jer samo razmjenom misljlenja doodje se do pravog rjesenja,tako da neko ko se odluci da pravi bilo kojii od ovih modela zna pravi put (thumb)
Ziv,
         sto se tice polozaja aparata naravno da sam razmisljao o tome i kao sto si primjetio napravio sam nosac da se moze okrenuti u bilo koju stranu pa i pozadi i naravno da cu i tako da napravim koju fotku i snimak cisto radi experimenta pa da vidimo kako ce da bude.Za sada sam napravio par fotografija i video snimaka koje cu uskoro postaviti  i odusevljen sam sa kvalitetom videa a i fotografija (yay).Prilikom postavljana aparata vodio sam racuna o velicini elise pa kao sto sam i rerkao nisam stavio vecu 11 ili 12 slow a da nije aparata mogao sam.Ovaj model fino planira prilikom slijetanja a kad se i izplanira gdje ce da se sleti ne bi trebalo biti problema za aparat u ovom polozaju,a kao sto sam i rekao aparat je  ipak odignut od zemlje i ne bi trebalo da dodirne neku prepreku mmmm,ali kao sto je vec tibeteagle rekao tako ni ja ne razmisljam puno o negativnim stvarima koje bi se mogle desiti nego samo naprijed i gore i slikaj (:sok:) Ovaj model stvarno pruza mnogo experimentisanja sa aparatom tako da ce biti izvjestaja.
Memphisto,
                sto se tice krila njega sam rezao na CNC masini iz jednog dijela,znaci sirina stirodura tj.table je 125 cm a debljina table 3 cm.Nakon rezanja isjekao sam uske i zalijepio ih pomocu neprevazidjenog 5 min. epoxi ljepila a kao ojacanje sam napravio ugao od lipovog spera.Sa donje strane sam ugradio ramenjacu i to je to.Naravno i sa raznim krilima i profilima ce biti experimentisanja jer kao sto rekoh otkrivena je masina za rerzanje (work)
Tibeteagle,
              prije svega hvala za dopunu imena ovog modela sad je potpuno ime a i zasluzuje :)aplauz Sto se tice krila ovo krilo mi se pokazalo veoma dobro,posto sam vec bio zavrsio ovaj model i oprobao ga u letu u momentu kad si ti objavio svoj topik o jedrilici za AP pa mi je bilo malo cudno zasto nisi izabrao ovaj profil,pa sam te to vec i pitao.Kao sto si rekao mali je opseg brzina za ovaj profil a morase priznati da model i nije predvidjen za teranje (nono)
U sakom slucaju stirodura ima,masine su tu pa bice novih krila  :mhm sto se tice novih modelara pa predpostavljam da modelar i ne moze biti neko ko se ko se ne razumije ama bas ni malo u tehniku tj.busenja rupa i sl.jer takvi trebaju prvo da savladaju te osnove pa onda modelarstvo.Ali ima ona strana step by step (fiu)

                                                                                                   Pozdrav svima od Fenixa.

 

MEPHISTO:

--- Quote from: Drapsin on October 24, 2008, 06:50:10 PM ---
--- Quote from: MEPHISTO on October 24, 2008, 04:58:41 PM ---Са слика не видим јасно како је решено предње крило.

--- End quote ---

Pa, prednje krilo u stvari ne postoji, postoji samo krilo i na kraju trupa horizontalni stabilizator.

Postoji kod tandem rasporeda nosecih povrsina ali se to pokazalo prilicno neuspesno, stiga se moze zanemariti.

--- End quote ---

Ево мале подуке из терминологије авимоделарства...(res)

Мали Перица је замишљао да је оно напред велико - предње крило, а оно мало позади што стоји хоризонтално задње крило.

У сваком случају хвала на примедби!

fenix:
Korak po korak i dosli smo i do probnog leta .Moram napomenuti da je prije ovog leta bio jos jedan let ali kratki jer je tada  bio malo jaci vjetar tako da sam ga oprobao samo na pisti kako rula.Kako sam ga rulao na malom gasu tako se odljepio od zemlje  (yay) ali posto je bio jaci vjetar morao sam ga sletjeti .Zbog svoje tezine i  profila veoma brzo se nadje u vazduhu.Tako je bilo i ovaj put kad je letio,letio,letio...,sa tri baterije ukocio mi se vrat tako da sam prijevremeno slijetao svaki put.Da kazem da je tezina ovoga modela : 450 gr trup,120gr krilo,baterija 1300mAh 120gr,baterija 1700mAh 155gr.tako da sa baterijom od 1300 mAh tezina iznosi 690 gr :)aplauz a kad ga koristim u AP verziji sa nosacom aparata koji je tezak 75gr i aparatom 140 gr,tada je tezina modela 940gr.Ako ga letim sa baterijom od 1700mAh tada je tezak 970gr.tako da je ovo najlaksi tj.ultra light model koji sam napravio do sada :)aplauz
Nije potrebna ni 1/3 gas model je u vazduhu osjetljiv je na davanje gasa tako da tu treba biti pazljjiv,kad se utrimuje leti stabilno i penje bez problema i u verziji sa aparatom odlicno.Pri velikom gasu postaje nestabilan za upravljanje tako da je gas uvijek ispod 1/3.Na ovom letenju nije niko bio samnom  (mazi) ali nije mi uopste bio problem fotografisati ga u vazduhu a i napraviti video snimak :big smile.U jednoj ruci aparat u drugoj komande pa krenimo redom moglo se malo i  (:beer:)



Ko zeli moze da pogleda  i video,   


                                            
 

 



tibeteagle:
Bravo na snimcima!  (yay)
Model leti mirno i stabilno. Nemoj se plašiti vetra. Pomeri težište malo napred i bi će brži i prodorniji u vetru. Pošto je model veoma lagan u vetru može da se stavi malo plus težine u prednji deo trupa i eto ti odgovor za vetrić  :mhm Ne bi bilo liše da za takvu priliku imaš i drugo krilo sa drugim profilom. Ali sigorno već razmišljš o tome.
Vidim na videu da si leteo i snimao kamerom istovremeno.  Je li bilo uzbodljivo?  (thumb)
Samo gore i slikaj  :superman:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version