Пошто сам, тренутно, завршио са подешавањем мотора, требало је вратити поклопац мотора на модел. Овде је настао мали проблем. Цилиндар „SAITO“-а је био мало већи, игла за подешавање максималног гаса као и ауспух на другој позицији (при том је и сасвим другачији).
С обзиром да је поклопац више пута поправљан, одлучио сам да ге не преправљам, већ да направим нови, а стари да средим за евентуално враћање „OS“-а на модел, једног дана.
Од овог тренутка посао се одвија на два паралелна колосека.
Прво сам стари поклопац опрао метил алкохолом, а онда састругао стару боју, пребрусио га на суво и на мокро.





Потом сам га препрскао основном бојом за пластику (провидна) и течним гитом.



На крају сам га офарбао дво компонентном белом акрилном бојом. Овим је био спреман за завршно фарбање.

Док сам ово радио, извукао сам из „нафталина“ калуп и излио нови поклопац мотора.

Просекао сам и обрадио потребне отворе.







Сад је и он био спреман за завршно фарбање.