Author Topic: Zdravo  (Read 7889 times)

Offline Grk

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
Zdravo
« on: April 05, 2012, 12:18:43 AM »
Zdravo svima! Vec ste primetili da sam Grk, znaci izvini za moj srpski ljudi. Malo o meni da vas pricam prvo. Moja zena je srpkinja(iz Kragujevca), i ziveli smo u Atini.Pre nekoliko meseci smo odlucili da se vratimo u Srbiji(ja sam studirao u Beogradu), da zivimo u Kragujevac.Trenutno sam u Grckoj sa sinom(ima 2 godine),a dolazimo u Subotu. Ja sam pocetnik u rc avione, imam e-flite apprentice 15e, i do sad sam leteo samo 3 puta uz pomoc iskusnijeg coveka,nisam do sad sleteo,covek koje me pomagao je sleteo za mene, a nemam sad vremena da zavrsim "obuku" zato sto dolazim u Srbiju. Naravno da prvi stvar koj trazim sad u Kragujevcu su ljudi iskusniji koj bi mogli da me pomognu da letim  dok ne naucim malo tako bi mogo i sam. Ovde u Grckoj znam puno ljudi ali tamo ni jedan... Drugo sam hteo da pitam gde ima dobra mesta za letenje u Kragujevac. A,za malo da zaboravim, jel ima prodavnica u Srbiju koja donese delove za e-flite(za apprentice 15e najvise)?Ili moram obavezno da narucim od inostranstvo? Hvala vam unapred i drago mi je sto sam vas nasao!

Offline milance66

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 54
Re: Zdravo
« Reply #1 on: April 05, 2012, 12:22:33 AM »
Pozdrav i dobro nam dosao ()-()

Offline Grk

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
Re: Zdravo
« Reply #2 on: April 05, 2012, 12:50:48 AM »
Hvala!

Offline Nitronen

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 170
    • Kinepx
Re: Zdravo
« Reply #3 on: April 05, 2012, 03:03:53 AM »
Pozdrav!

Offline dejan_ts

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1469
  • teramo ga jako
Re: Zdravo
« Reply #4 on: April 05, 2012, 08:35:19 PM »