RC MULTIKOPTERI > MULTIKOPTERI GENERALNO
Trikopter
rolex:
Kako napreduje to čudo?
Pogledao sam na brzinu uputstva i zaključio da postoji više nekih varijanti.
Možeš li nam objasniti koliko se na kraju gyro-a koristi i koje si ti uzeo?
Takođe me zanima i neka lista delova tj. da li na njoj ima i neke specijalne elektronike ili je receiver, gyro(i), speed controler(i) sve.
gizmo:
Bio sam na moru, pa je naprava tuzno cekala :)
Pri kraju sam, ali moram da stavim neki bolji tilt servo i jos malo da isprobam razna setovanja (potpuni sam laik u svemu tome).
Koristi se 4 ziroa - 3 za motore i jedan za tilt servo. Ja koristim preporucene Hobbyking HK401.
Spisak svih potrebnih delova ima na linku koji sam ostavio u prvom postu.
Nema neke posebne elektronike sem navedenog - risiver --> gyro --> ESC --> motor.
Pozeljno je da se koristi BEC za napajanje risivera i jos sam ubacio zujalicu za kontrolu baterije.
Danas sam ga testirao "na zici" da ne pobegne. Nadam se da ce za koji dan moci da leti bez povodca :D
rolex:
Da li se svi žiroskopi koriste bez kanala za osetljivost-mod rada?
To bi značilo da se koriste bez head hold funkcije.
Vidim da si uzeo 2 seta motora. Koje si na kraju iskoristio ?
gizmo:
Zute zice iz sva tri ziroa idu zajedno u throttle channel. Koliko sam uspeo da izvucem iz onog mora informacija (za pocetnika cesto zbunjujucih), ziroi se setovanjem vrednosti u Tx preko 50 stavljaju u HH mode, sto nije pozeljno, jer valjda onda pocnu da luduju.
Koristim one vece motore (DT750).
gizmo:
Ustanovio sam da mi je do sada probleme pravio neispravan risiver, koji sam nekako shebao cim sam dobio stanicu (zid) (kush)
Stigao mi je novi risiver i sad je druga prica. Jos malo pa ce nadam se poleteti :)
Nikako da uspem sve da ispodesavam kako treba, ima ih zilion i neka su zavisna jedna od drugih, a ja otprilike jos uvek pola toga ne znam sta cemu sluzi :))))))
Ali, poletece on ne zvao se ja Grunf :))
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page