RAZNO > AUTO / BRODO MODELI

pocetnik

<< < (6/7) > >>

Nik@n@:
Pozdrav svima. Ja sam Nikola iz Beograda i totalni sam pocetnik u oblasti RC igracaka. Veoma sam se zainteresovao za Losi Micro modele i voleo bi da nabavim neke. E sada moje pitanje je kako, ko se bavi time koga kontaktirati, svi spominju neke ozbiljnije stvari na benzin, nitro ili sta vec, a mene interesuju najvise ovi mali autici koji mogu da se budze sa brushless motorima i svakakvim stvarcicama, ali je problem kako, kod koga to naruciti??? Hvala!

todor:

--- Quote from: Nik@n@ on March 02, 2012, 07:50:12 PM ---Pozdrav svima. Ja sam Nikola iz Beograda i totalni sam pocetnik u oblasti RC igracaka. Veoma sam se zainteresovao za Losi Micro modele i voleo bi da nabavim neke. E sada moje pitanje je kako, ko se bavi time koga kontaktirati, svi spominju neke ozbiljnije stvari na benzin, nitro ili sta vec, a mene interesuju najvise ovi mali autici koji mogu da se budze sa brushless motorima i svakakvim stvarcicama, ali je problem kako, kod koga to naruciti??? Hvala!

--- End quote ---

Pozdrav Nikola,
Losi Micro vidi da li ima Zajko, pre je moglo kod njega da se naruci. http://www.malaivanca.com/355-team-losi-car
To ti je kod nas , a ostalo vidi ovde
http://www.der-schweighofer.at/artikel/98846/modellsport?query=micro+losi
http://www.amainhobbies.com/advanced_search_result.php?keywords=micro+losi&x=0&y=0

Nik@n@:
Hvala. Samo jos jedno pitanje, za sada, sa ovim sajtovima sto si mi dao da li je moguce i kako narucivati preko njih i neka iskustva da li je pouzdano. Nikad nisam narucivao, a cuo sam da neki sajtovi ne funkcionisu za Srbiju...???

Bigneda:

--- Quote from: lord_bozidar on February 29, 2012, 08:24:32 PM ---
--- Quote from: Bigneda on February 29, 2012, 03:02:30 AM ---aaa ti si 'srecni' (ko zna koji po redu) vlasnik 'benzinca' :)

eee sad ces da vidis sto je svaki benzinski model u srbiji promenio po desetak vlasnika ;) a najvise su se radovali kad su ga se otarasili  (yay)

--- End quote ---