Author Topic: P-40 warbird from Art Tech  (Read 10260 times)

Offline dovlasmith

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 157
P-40 warbird from Art Tech
« on: August 24, 2012, 11:13:39 AM »
Cao,
Ja sam inace pocetnik u letenju (10 letova), imam u kolekciji P-40 (650 mm) i evo Vam jedan link njegovog leta...
Drugi link je isto to, samo zumirano u video editoru.
Pozdrav :)))





Offline Gabor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2377
  • RC Bandit
    • Exclusive
Re: P-40 warbird from Art Tech
« Reply #1 on: August 24, 2012, 12:04:20 PM »
Vladimire, nek te dugo služi!!!
Inače, imao sam prilike da ja poletim baš ovaj model, i leti kao ovi naši "combat" modeli...

Offline dovlasmith

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 157
Re: P-40 warbird from Art Tech
« Reply #2 on: August 24, 2012, 09:27:45 PM »
Vladimire, nek te dugo služi!!!
Inače, imao sam prilike da ja poletim baš ovaj model, i leti kao ovi naši "combat" modeli...
Hvala ti puno!!!
Ti si ga prvi poleteo i od tad mi je svaki dan bila zelja da ga i ja sam uzletim... Samo jos da se malo ohrabrim za neke osnovne akrobacije, ali otom potom. Nadam se da ga necu izlupati :)))

Offline srkipa

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 78
Re: P-40 warbird from Art Tech
« Reply #3 on: August 24, 2012, 10:38:37 PM »
Lep model i nek te dugo sluzi.

Offline dovlasmith

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 157
Re: P-40 warbird from Art Tech
« Reply #4 on: August 25, 2012, 08:19:51 PM »
Lep model i nek te dugo sluzi.
Hvala puno :)
Inace, model nije uopste toliko skup koliko pruza ...
« Last Edit: August 25, 2012, 09:07:04 PM by dovlasmith »

Offline dovlasmith

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 157
Re: P-40 warbird from Art Tech
« Reply #5 on: August 27, 2012, 08:18:45 PM »
Evo i par slicica sa letenja




Offline tibeteagle

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3191
Re: P-40 warbird from Art Tech
« Reply #6 on: August 27, 2012, 08:19:54 PM »