Author Topic: Piper L-4 Grasshopper 250 ARF  (Read 3346 times)

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Piper L-4 Grasshopper 250 ARF
« on: August 17, 2013, 11:17:23 AM »




Nisam baš nešto previše vredan u poslednje vreme oko sklapanja modela, ali kako je krenula ova priča sa Sukhoi-jem, nešto me poteralo.
Kako je kod Sukhoia, odradjeno u ovoj fazi sve što je moglo, čekam na delove, kablice i motor, reših sinoć da probam da sklopim u jednom danu i ovog malog, kojeg merkam već duže vreme.





To je visokokrilni Piper, verzija J-3 Pipera za vojsku, za izvidjanja i kako kažu podršku trupama na zemlji.. po meni, obzirom na veličinu je
lepo i detaljno uradjen, raspona krila 970mm i letne težine oko 275 gr. Ceo je uradjen od balse, i pokriven monokotom, filigranski rad :)aplauz









U njega sam ubacio to sto sam imao, E-flite Park 300 (manual kaže Park 250), brushless motor i 10-APM ESC, prop 6x5, baterija 450 Mah 2S, 3 servoa mikro takodje E-flite i jedan HT900, zafalilo... idu 2 na Ailerone, po 1 na Rudder i Elevator... Prijemnik Spektrum AR6115e (ParkFlayer za male modele)





Kabina mu je maltene cela uradjena providna, kao na pravom, razmisljam da mu stavim neku diodu unutra od "40 sveca" i imam neke razne diode, da mu stavim neku rasvetu na krila i landing LED..





Jedina je nevolja što sam ja malo mator, a sve je prilično sitno, ali ipak pristupačno..
Motor se lako montira, i odmah iza njega su servoi za Elev i Rudd, tu dodje i baterija, koja se vadi/stavlja sa dna, gde ima poklopac ...





Fabrička priprema svih detalja je odličcno i precizno uradjena. Ja sam ga sinoć uz TV sastavio.. Recimo da mi je trebalo 2-3 sata, ali ovi mladji sa oštrijim pogledom na svet i tanjim prstima, bi mogli valjda i brze, a onda bude sto brzo to i kuso, ili ono "bez starca, nema udarca"





Rudder i Elevator su fabrički sklopljeni, i povezani sa trupom, samo su krila, 2 polovine, odvojena, ima mali karbon bajonet i krila su na magnet, dodatno ih ukrućuju podupirači krila, vezani sarkicama za trup, lako se skida..





U privremenoj radionici, nisam imao produžne kabliće za servoe i duplo lepljivu traku, mrzelo me da idem do hangara, tako da mi je danas ostalo da povežem servoe Ailerona, da postavim i uključim Rx, centriram, učvrstim ESC, grčkom vezicom i da stavim čičak na bateriju, pa na livadu da ga probam...  i da ga malo prepeglam ... mmmm







« Last Edit: August 17, 2013, 11:23:53 AM by zajko »
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior

Offline zajko

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1502
    • www.shop.malaivanca.com
Re: Piper L-4 Grasshopper 250 ARF
« Reply #1 on: August 18, 2013, 10:11:24 PM »
POLETEO...stavio te kablice, povezao Rx, centrirao servoe ... ispostavilo se da ima malo slabiji potisak, pogledam manual pise moze i 3S, napunim i stavim 3S, druga prica... Zamenim i 6x5 sport elisu, sa 7x6 GWS Style i da vidis bitnu promenu.. Poleti avioncic bez provere CG i bez Dual Rate i Expo... Delovao malo nervozno i vrcavo.. Proverim CG.. odlican, dodam D/R i Expo i ko bombona....

I leti ko zmaj... Evo Dr. Zuba malo snimao mojim telefonom ali u svetlo pa nije bas najbolje...
Odlican avioncic za malu kintu, filigranski odradjen od balse, lako se sklapa, izvrsno leti.. smanjeni J-3 Piper.. pasce i  neka rasveta  ")

« Last Edit: August 18, 2013, 11:09:40 PM by branek »
RC Hobby Park, Mala Ivanča, Belgrade, SRB
Executive warehouse keeper, senior