Eto, ja mislio da baš "nisam svoj", kad ono ima i gorih...
Šalu na stranu, baš bih voleo da mi objasnite kako se seku nitne os 0,5 mm jer ja sa skoro 15 godina firmopisačkog iskustva to "nemerem" izvesti.
Mašina još i može da iseče tako mali krug, ali problem nastaje kad treba odvojiti višak folije od tačkica. Već sa krugom od 1,5 mm nastaje nevidjeni problem...
Drugi problem je što nitne manje od 1 mm verovatno ni ne možete postavljati transferom nego jednu po jednu, a to trajeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Samo na ovom delu krila od Zeroa ima preko 7000 komada i lepio sam ih par dana i to sa transferom. OK, ne baš cela dana, ali dobar deo svakog.
Za ceo model Zero-a trebaće sigurno "debelo" preko 50000 komada. To znam pouzdano jer na P 47 ih ima toliko, a nema po dva reda i model je manji...
U varijanti da lepite jednu po jednu nitnu, trebaće vam... Uf čekaj da izračunam... Recimo da se lepi 6 u minutu (što je nemoguće, ali ajde) i da zaokružimo broj komada na 50000, znači treba 8333 minuta ili ti 138 sati neprekidnog rada, ili... ma mislim nema teorije...
Zato, ove i nisu tako "hrdjave"...
Ima još jedna stvar koju ja znam, a mnogi ne znaju, jer nisu nikada imali prilike da vide ozbiljne skala modele na nekom takmičenju.
Mnogi avioni, koje sam, kako rekoh imao prilike da vidim, ne mogu ni da stanu pored Meisterovog P 47 iz Kombinata, jer nemaju ni blizu toliko detalja. Modeli imaju najčešće samo jedan red nitni pored panel linija i to je to...
Slobodno i vrlo neskromno mogu reći da ne postoji Meister Scale Thunderbolt tako detaljno odradjen. Šteta što je ovaj u Srbiji, jer da je negde "preko", mnogo bi više vredeo i mnogo bi se više cenio...
Isto važi i za Zero, a ko ne vruje neka pogleda ovde:
http://www.rcuniverse.com/forum/m_11138398/mpage_1/key_/tm.htmPozdrav
Mirče