Evo mene sa par glupih pitanja, pa ako moze neki pametan odgovor, znacilo bi mi.
Leteo sam na ES 2 skoro 10h sve ukupno. Bilo je par padova, ali uglavnom nije prouzrokovana neka steta. Kada je bas duvaio vetar Orange Ax3 v.2 mi je pomagao, ali u vecini letova je bio iskljucen. Svi otkloni su mi na max. iako sam na prekidacima podesio da mo po potrebi budu na 50%.
Po dokumentaciji pise da rudder ima simetricne otklone 10mm, elevator simetricne 8mm. a aileroni na gore 8mm na dole 4 mm.Obzirom da sam koristio Y kabl za ailerone nije bilo moguce da podesim diff. otklone na istim, a kako nisam imao onaj krug na servoima , nije bilo sanse da poddesim na 120 stepeni. Ili jeste , ali nisam nasao kako.
Ocekujem da mi stignu 2 extended kabla za servoe, kako bi levi stavio u Aux,a desni u ailerone na AR6210.
Do sada sam skoro uvek za promenu pravca letelice koristio ailerone uz korekciju na elevatorima.
Elem, pitanja su.
1. Da li treba mixovati a/r i koliko % ( da li je oko 15% na rudderu dovoljno za koordinirano skretanje ?
2. Ako je odgovor da, da li cu imati problema kod roll-a u tom slucaju ?
3. Da li ukljucivanjem flaperona i koliko % se smanjuje brzina sletanja, a samim tim i prostor u kojem je potrebno planiranje za sletanje ?
Svaki savet je dobrodosao.
Hvala.