Author Topic: Moj QUAD  (Read 30591 times)

Offline Vaci

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 824
Moj QUAD
« on: September 06, 2012, 06:41:27 PM »
Ljudi ja sam totalni pocetnik u pravljenju RC modela. Resio sam da krenem od quadcoptera. Posto sam na "0" iskustva sa RC modelima moram da vas zamolim za pomoc u vezi delova za quad.

Ja cu postaviti linkove pa ako neko moze da prokomentarise nesto od toga, dali nesto ne valja i zasto - bitno mi je da mi kazete zasto ne valja da bih nesto naucio.

Motor:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18969__Turnigy_D2836_8_1100KV_Brushless_Outrunner_Motor.html

ESC:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__13429__HobbyKing_30A_BlueSeries_Brushless_Speed_Controller.html

KK kartica:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__24723__Hobbyking_KK2_0_Multi_rotor_LCD_Flight_Control_Board.html

Stanica:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8992__Turnigy_9X_9Ch_Transmitter_w_Module_8ch_Receiver_Mode_2_v2_Firmware_.html

Baterija:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__15521__Turnigy_5000mAh_4S1P_14_8v_20C_hardcase_pack.html

Watmetar:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10080

Punjac:http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17508__Just_Another_Charger_80W_6A_2_6S_Balance_Charger_w_PSU.html

Propeleri - uzecu cw/ccw u 2 boje, ali ova velicina:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__22447__Slow_Fly_Electric_Prop_1045R_SF_RH_Rotation_4_pc_.html

Lipo alarm:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=18987

Toliko. Dosta delova pa vi hvalite, pljujte, komentarisite, pa da i ja nesto naucim.
Hvala.

Offline ak

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1325
    • RCModelScout - RC Search engine
Re: Moj QUAD
« Reply #1 on: September 06, 2012, 11:27:02 PM »
Na prvi pogled, mislim da su to preveliki propeleri za taj motor na tom naponu (4S).