Bjanko,
Staklenu i karbonsku tkaninu imaš u HK-u. Možeš koristiti epoksidnu smolu, koja se inače i preporučuje. Jaka, lagana, sporije veže pa ti daje više vremena za rad, a nije toksična kao poliester.
Ja sam inače i počeo sa epoksijem, ali sam naletio na neki posrani koji se inače koristi u druge svrhe i kad veže ostaje plastičan, a ne elastičan kako bi trebalo, tako da sam odustao.
Dobar epoksi je skuplji od poliestera i poliester možeš naći u svakoj auto farbari i na mjestima gdje repariraju barke i čamce, tako da je odluka na tebi.
Par bitnih podataka:
Poliseterska smola vezuje sama od sebe (na vazduhu), radi brzine vezivanja joj se dodaje katalizator (obično u bočici ili tubi) i to 1-2%. U zavisnosti od količine katalizatora zavisi brzina vezivanja koja se kreće od 10-15min.
Epoksidnu smolu kao vezivo čine dvije komponente (smola i očvršćivač) u razmjeri 1:2 (maseno, ne zapreminski). Svaka ponaosob ne može očvrsnuti nikada, čak neće očvrsnuti ni ako se odnos smješe ne "ubode u bobu" (radi se na preciznoj, po mogućnosti digitalnoj vagi), jer se radi o polimerizaciji gdje je jako bitna količina radi zasićenja. Bilo da je više smole ili očvršćivača, masa će nešto kao stvrdnuti, ali će ostati trajno ljepljiva, kao svjež lak.
I epoksi i poliester prilikom vezivanja razvijaju temperaturu, tako da treba voditi računa o materijalu kalupa da ne bi došlo do deformacija. U tanjem sloju je velika disipacija toplote, pa nema opasnosti od pregrijavanja. Opasnost je ukoliko se rade masivni odlivci i komadi.
Još jedna napomena. Poliester je mnogo agresivniji rastvarač od epoksija.
Eto. Moje skromno iskustvo u radu sa pomenutim smolama.