Main Menu

Stigla zima i u nase krajeve ...

Started by marko, November 06, 2008, 04:45:54 PM

Previous topic - Next topic

marko

... i konacno je moguce da se leti!
Lokacija je Egypt, El Gouna.
Sjajan dan za letenje, apsolutno bez vetra.

Helish je Century Hawk Pro sa motorom O.S. 37.
Masina i nije neki extreme (ja sam pocetnik u helikopterima) ali je optimiziran za basic 3D.
Istinu govoreci ovo je verzija 2 istog helikoptera, predhodni je doziveo full crash zbog dead stick-a pri prelasku iz inverted u normal let ali na dva metra od zemlje.
Jedini lek je bio kupiti potpuno novu mehaniku i poceti ispocetka.
Ali sreca u nesrecu je de sada imam mnooogoooo rezervnih delova.

Izvinjavam se zbog njesra fotki, ali aparat nije bio podesen.
Ako sutra dan bude bio bez vetra, letecu Extru, tako da ce i fotografije biti extra!
WARNING:intentional straight and level flight prohibited!

SaleR

Nisi javio Marko kakvo je vreme bilo za letenje?

Inace fotografije su sasvim dobre...

Eh kada ce kod nas da prodje zima...

Sale

marko

Ovde je svaki dan bez oblaka, sunce przi ubija!
Tako da su temperaturni uslovi pogodni za letenje od novembra do marta.
Ali ovde je takodje problem i vetar.U zimskom periodu u mesecu bude 7 dana bez daska vetra.
Ostali dani su sa vetrom od 10 do 20 m/s , a cak i do 30m/s (da, da, m/s, znaci preko 100k/h!)
Takve dane provodim "opustajuci se" uz kitesurfing!

Ali period od aprila do oktobra je drugaciji.Vetar je umerenijeg inteziteta, do 20 m/s, ali dana bez vetra uopste i nema, a ako ih i ima, posle nekoliko minuta stajanja na suncu (bez vetra), mozak prokljuca!

SaleR

Pa, sta da ti kazem, ja sam jedan od onih koji radi najlepse na vrlo viskoim temperaturama i naravno nikada mi nije toplo!

Ja sam danas bio na letenju ali sam idrzao samo 2 baterije posto je temperatura bila 13stepeni i duvao je vetar tako da sam se bas smrzao.

Otkud ti u Egiptu? Radis tamo?

Sale

marko

U Egyptu sa zbog kitesurfinga, pa vec cetiri godine.