RC MULTIKOPTERI > MULTIKOPTERI GENERALNO
Mini Quad 250 FPV
lazar89nis:
Imam mini quad. Emax 250 size frame. Nije nista specijalan ali ucim se na njemu :) 3s baterije, naze32 FC ( imam i CC3D). Motori SUNNYSKY X2204S 2300KV. Propelere imam razne pa menjam i testiram stalno :)
FPV oprema mu nije jaca strana. Za sada zavrsava posao ali zelim da uradim update iste :) Trenutno imam Quanum DIY FPV Goggle i neke obicne kineske RX, TX. Antenice imam par kompleta sto klasicnih linearnih sto circular.
Nisam neki pro u letenju. Sta vise reko bih da sam debeli pocetnik :) kad gledam kako ljudi lete shvatim koliko veze nemam :D ali volim da se zezam i da ucim. Izadjem na livadu pa letim tako da nikad nema opasnosti i da padne da ce nekog da povredi :) jedino zemlju ili neku biljku :D
Nije bas najnovija slika ali slicno tako izgleda i sada :D
Sto se cene tice znam da za nesto bolje mora da se kesne. Sad kad sam iole naucio da letim i nije ono svaki let padanje sa neba mozda bih i dao za neke stvari malo vise novca :) naravno ne bih da uzimam neku ultra pro opremu jer mi svakako nije potrebna a i nemam bas toliko vremena da svaki dan letim i uzivam u istoj :(
ak:
@lazar89nis
a sta ti je konkretno lose kod FPV opreme koju koristis?
Ja ne vidim neki smisao u kupovanju iole bolje opreme za mini kvadove jer se ralno dosta krse.
lazar89nis:
Pa trenutna oprema mi bas lose radi. Maksimalni domet pre nego sto dobijem smetnje je nekih 50-100 metra. Probao sam gomilu kanala i manje vise uvek mi se to desava. Probao da promenim i mesto na kome letim da ne bude da ima nekih smetnji ali ni to nije pobmoglo. To je jedan od razloga zasto bih da ih zamenim i predjem na nesto bolje :)
EDIT: i to mislim na 50 do 100 metra na potpuno otvorenoj livadi. Nema drveca nema nicega gde letim :)
ak: