Author Topic: Razradjivanje i stelovanje motora  (Read 36820 times)

Offline Dakyle

• Jr. Member
  • **
Re: Razradjivanje i stelovanje motora
« Reply #45 on: March 24, 2011, 04:08:32 PM »
Sve je moguce, ali prvo probaj sa stelkom...pa tek onda. ako stavis crevo na auspuh onda je stelovanje sasvim drugacije-obicno tada motor trazi siromasniju smesu

Offline azoran

• Jr. Member
  • **
« Reply #46 on: March 24, 2011, 07:59:26 PM »
Pozdrav svima,posto sam ja totalni pocetnik u ovim vodama imam jedno pitanje za iskusne clanove a vezano za kucno pravljenje goriva.Video sam da postoji vise nacina (procenata) metanola,nitro-metana i ricinusovog ulja za pravljenje goriva,e ono sto me interesuje je sledece:gde da nabavim Nitro-metan i znate li koja mu je cena,i da li se pravi gorivo samo sa sa smesom ricinusovog ulja ,ili mora i sintetika ili moze samo sintetika i koja.

Offline jugamarko

• Jr. Member
  • **
« Reply #47 on: March 24, 2011, 09:45:52 PM »
Cistog nitrometana ima u Madjarskoj,moze se poruciti preko Adama.Ne znam kako ljudi nabavljaju metilalkohol?U vezi ulja ne znam,koristim za sad samo kupovno.

Offline kremic

• Full Member
« Reply #48 on: March 24, 2011, 10:59:05 PM »
Smesu goriva sa cistim ricinusovim uljem napravi ako ga koristis u 2T motorima.

Takodje mozes i za  2T motore da koristis smesu ricinusa i sintetike u procentu 50/50.

A ako pravis smesu za 4T motore, najbolje da bude cista sintetika, mada moze i ricinusa da bude u smesi od 3-5%.

Sinteticko ulje mozes kod nas da nabavis u Mass Company (http://www.mass.rs/), i potrazi Motul Micro 2T ulje.

Offline jugamarko

• Jr. Member
  • **
« Reply #49 on: March 25, 2011, 04:23:22 PM »