Od cega zavisi da li ce neki avion na aileronima imati fabricki differential ili ce otkloni gore-dole biti jednaki.
Tesko je odgovoriti kratko i potpuno pravilno, posto je u igri mnogo aerodinamickih i geometrijskih pojmova. Treba prihvatiti da je efekat komande elerona prema gore slabiji za isti ugao otklona na dole i to se mora kompenzovati (povecati) da bi se ukupna sila uzgona smanjila za istu vrednost na jednom krilu, koliko se poveca na drugom sa spustanjem elerona. Velicina diferencijalnog pomeranja zavisi od vrste letelice, koje lete na drugacije nacine, sa drugacijim krilima, drugacijim napadnim uglovima i profilima, kao i brzinama. Na neke letelice se ne stavlja zbog prirode letenja, dok na neke i do 25% razlike u korist pomaka na gore.
Ono sto proizvodjac modela predlaze, slobodno se moze primeniti. Ako se ne primeni razlika, ili primeni drugacije, nece da se desi nista posebno, osim da ce model nesto drugacije da se zaokrene ili ce letelica drugacije izvoditi puno okretanje oko svoje uzduzne ose, sa odstupanjem od prave linije prema manjoj uzduznoj spirali. To se obicno moze dobro uociti na akro i slicnim modelima u letu, pa je posmatranje jedina povratna informacija na koju se mozemo osloniti pri proveri.