Author Topic: ZIROLI HELLCAT  (Read 151849 times)

Offline cheky

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 120
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #225 on: August 27, 2010, 10:28:38 PM »
Bas lepo cuti a bice jos lepse i videti.Dobio sam danas tvoju poruku za letenje ali mi je cera vec isplanirala po podne.
Nadam se da cu sutra uspeti da vidim masinu na delu .
Sta reci ,lep ko OKO
Pozdrav OKO

Offline mirce

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3320
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #226 on: August 28, 2010, 01:18:03 AM »
Ko je video Hellcat-a video, jer od danas ga na Čenejskom nebu, bar u mojim rukama, više neće biti...

Sinoć sam sav sretan pisao kako je sve prošlo savršeno i bio sam veoma zadovoljan sve ukupnim utiskom. Model stvarno fenomenalno leti i sigurno je najbolji model koji sam imao...

Doduše, rekoh i da je motor imao malu "knedlu" na prelazu sa srednjeg na pun gas.
U uputstvu od MVVS-a piše kako se karburator u takvom slučaju doteruje i to sam danas i odradio.

Pričajući u toku dana impresije Miši preko telefona, rekoh da jedino šta može za ovaj model da bude kobno je da mu stane motor.
Ne morate da pogadjate šta se desilo u prvom današnjem letu...

Kao i uvek što biva, greška je obično ljudski faktor i splet okolnosti...

Danas je bilo veoma toplo i čak posle pet sati je bilo tridesetak stepeni.
Da skratim priču, sastavio sam model, sve odradio šta treba oko provera, motor je odmah upalio, malo je zagrejan i pravac pista...

Hellcat je leteo možda tri četiri minuta i sve je bilo kao i uvek, iste figure, ne preterano forsiranje motora ali, letenju u režimu od pola do punog gasa. Računao sam da će motor raditi bolje nego juče (neće imati "knedlu") jer sam doterao karburator...
U jednom momentu kad sam hteo da dodam gas motor je zaštucao i stao.

Dobro sam se i snašao, jer je motor stao kad je Hellcat bio na jedno četrdesetak-pedesetak metara visine, skroz sa druge strane piste, znači najdalje od mene, što je mogao da bude.
Kad ne ide onda ne ide, leteo je prema delu aerodroma gde je trava do kolena, ali doslovno, jer je tamo do skoro bila ogromna voda.

Sa te visine a, generalno sa ovakvim modelom, kad se motor ugasi, nema zaokreta, nego pravo pa, šta mu Bog da...

Od momenta stajanja motora do sletanja nije prošlo više od desetak sekundi, verovatno ni toliko.
Odmah sam izbacio točkove i spustio flapsove. Model je, dok si kazao keks, izgubio visinu i skoro sleteo...
Lepo sam ga "navlačio" i sasvim solidno sleteo u zadatim okolnostima, jer je sletanje bilo 250-300 metara od mesta gde sam stajao. Sve bi prošlo monogo bolje da Hellcat nije sleteo u najveću travu, šaš i rogoz, tako da čim je dodirnuo "tlo", odmah se prevrnuo...

Pomislih: "Zar opet"...

Trk do mesta gde je model, toliko nisam trčao u zadnjih par godina i kad sam stigao, sav zaduvan, imam šta da vidim: otkinut desni trap, oštećena desna uška, srećom, trup je apsolutno ne oštećen sem slomljenih antena i polomljenog propelera.

Sve u svemu ništa strašno, ali...

Ne mogu da verujem koliko me tera maler sa ovim modelom, tako da sam se na licu mesta zakleo da ga ja više neću leteti.
Ljudi koji me poznaju, znaju da imam "kratak fitilj", brzo planem, kažem i šta treba i šta ne treba, pa, se posle kajem i izvinjavam...
Danas se, verujte, nisam  mnogo ni uzbudio. Prosto sam osetio neko olakšanje, kad se sve ovo desilo, znajući da je sad definitivno kraj ove priče.

Sale i čika Dule su mi pomogli da sve rastavim, i sa čika Duletom sam došao kući pričajući i rezimirajući do mraka šta je mogao da bude uzrok svemu ovome.

Kako rekoh a, ja ovde u ovim silnim pisanjima do sada, nisam ništa prećutao, sledeća situacija je dovela do svega ovog... Bar, ja tako mislim...

Dakle, MVVS je lepo napisao da je motor fabrički naštelovan i koliko mala i velika igla na karburatoru treba da budu odvrnute. Mala 1 krug i 50 minuta (oni su to podelili kao na satu) a, velika 1 krug i deset minuta.

Prvi put kad je motor paljen, ima to ovde na forumu, ta, nije radio deset minuta, Jole je malo "doštelavao" igle.
Ne mogu da grešim dušu, motor je, posle toga, stvarno radio lepše.
Motor je potom u više navrata paljen u dvorištu i radio je skoro sat i po, savršeno.
Moram naglasiti da se sve to dešavalo bez kapotaža.

Kapotaž sam prvi put stavio pre neki dan, i tu je moja druga greška (prva je što sam dozvolio da se diraju igle), motor je sa njim radio možda desetak minuta u dvorištu. To je bilo ne dovoljno...
Ipak, moram malo da se i pravdam, i Zenoah, bilo koji a, imao sam ih 6 komada, isto sam tako razradjivao. Prvo bez kapotaža, potom malo sa kapotažom, čisto da vidim da nema nekih promena (nikad ih nije bilo) i odmah sam išao na letenje.

MVVS sa kapotažom, u dvorištu nije "cepan" kao kad se leti i verovatno se nije ni grejao kao što se juče i danas grejao u vazduhu... Da ne spominjem sad pritisak tokom leta i sve ostalo...

Juče kad je motor štucnuo u par navrata, ja pročitah u uputstnu da se Low igla odvrne 5-10 minuta, i ako to ne pomogne, još jedared toliko...
Ovo pišem da bih dao do znanja da je motor veoma osetljiv na štelovanje i naravno, ovo važi kad krenete sa fabričkog setinga...

Ja sam danas odvrnuo malo malu iglu (low) kao što kaže uputstvo, ali nisam se setio da je prvo zavrnem do kraja da vidim gde uopšte stoji (treća greška)... Isto važi i za High iglu...
E, to sam uradio kad sam došao kući, večeras, i ustanovio sam da je mala igla bila više zavrnuta nego što je fabrički seting. Bila je 1 krug i 30-40 minuta. Znači, ja kad sam je odvrnuo još je bila ispod 1kruga i 50 minuta, tj. smeša je bila posna.
Velika igla je, opet, bila odvrnuta više nego što treba...

Topao dan i posna smeša u režimu prelaza sa male na veliku iglu i - motor staje...

Posle bitke su svi generali pametni...

Ono što znam, je da je model a, i ovaj motor definitivno na prodaju... Lepo su mi se zgadili...

Nevidjeno mi je žao što se sve ovako završilo, ali tokom ovog "projekta" stekao sam (a, nadam se i vi zajedno samnom) mnoga iskustva...

Iskustva oko gradnje, finiširanja, mehanike i svega ostalog je nešto što vredi i podiže kvalitet izrade sledećih modela.
U celoj ovoj priči je činjenica da ako se ne planira da se učestvuje na skala takmičenju ne treba praviti ovako kompleksne modele sa toliko detalja...
Bez tih detalja, model je mnogo lakši, jednostavniji za napraviti, izrada drastično kraće traje i cena je na kraju krajeva daleko manja...
Detalje kao što su kokpit, istrumenti, kuka, svetla, niko ne primećuje ako im se ne skrene pažnja. Kad im kažeš koliko kokpit i pilot (bar u ovom slučaju) koštaju onda te gledaju i misle da baš "nisi svoj" kad si za to dao toliko love...

Dalje, ovako veliki model a, pogotovo težak, smaranje je za rad, jer je svako okretanje gore-dole popriličan problem i zbog gabarita i zbog težine... 

I na kraju, koliko god se čovek trudio, ne može da napravi model kao što možeš da ga kupiš gotovog "od plastike"...
Mislim i na kvalitet izrade i na cenu.
Rad se kod nas ne vrednuje ali, ovo se ni ne pravi da "se mazne lova" nego da se uživa.

Na moju veliku žalost, nadao sam se da će uživanje, bar što se letenja tiče, duže trajati.
Nemam više snage da se "nosim" sa Hellcat-om...
Izgoreo sam...

Pozdrav

Mirče















Offline flugzeug

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 653
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #227 on: August 28, 2010, 01:36:26 AM »
E Mirče baš mi je žao, nemogu da vjerujem ;(
Neznam  šta da kažem  oo))
Kad neće onda neće...
S vremenom i strpljenjem i dudov list postaje svila!

Offline cane

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 422
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #228 on: August 28, 2010, 01:41:19 AM »
Eeee,Mirce,Mirce,Bas sam uzivao citajuci svaki Vas post o ovome i o svemu sto ste pisali.
Ja sam nisam bas mnogo u ovoj prici,jer kako kazete,plastika i nesto sto ne oduzima previse vremena i mesta su za mene i zbog mojih mogucnosti vise privlacni,ali citajuci sve sto ste napisali,covek moze samo da uziva,a nikako da kaze da ste ono ili ovo.

ipak mislim da kad se glava malo ohladi bice neka druga prica,ipak je previse vremena,ljubavi i svega ulozeno da bi taj model dobio neki kutak vaseg srca za neko duze vreme.

veliki pozdrav uz nadu da cemo nastaviti jos da citamo o HELLCAT-u.

naravno od Vas...

Offline mirce

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3320
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #229 on: August 28, 2010, 02:12:15 AM »
Cane, jutro je sigurno "pametnije" od večeri ali, mislim da posle svega moram naći novi izazov.

Hellcata sam se, veruj mi, toliko zasitio da ga posle ovog danas ne mogu više očima videti...
Nadao sam se da će konačno sve ući u neki "režim" kao sa Zeroom ili Thunderboltom, da odem opušteno na livadu i letim ali, eto...
Model stvarno leti i izgledao je neverovatno i samo mi je zbog toga žao. Ne volim "krpeže" a, nemam snage da repariram Hellcata da se ništa ne vidi.

Možda me je od svega najviše razočarao, MVVS. Po meni, pošto ja ne volim da "prčkam" oko motora, setinga i ostalog, ZENOAH JE ZAKON... Matora "raga" radi po svim vremenskim uslovima, možeš je "cepati", stezati, zavrtati joj šrafove... Ovi "fensi" motori, nije to za moj Kombinat...

Sad imam problem, šta sledeće? Nadao sam se da će Hellcat konačno proleteti i da ću svo vreme, lovu i pažnju posvetiti Pantheru. Sudeći po svemu neće biti tako...
Malo mi je glupo da pravim neki sledeći model isti ili manji od ovih koje već imam a, posle ovog iskustva i sa modelom i sa motorom moram dobro razmisliti šta mi je činiti.

Ako uspem da prodam Hellcata i MVVS-a, odmah ću to pretočiti u Airworld-ovog Foke Wulfa. Taj model je skoz od plastike, uradjen do zadnjeg detalja, i teoretski ne bi smeo da bude teži od 15-16 kila.
U tu kombinaciju mi se savršeno uklapa Zenoah GT 80, koji je još kod mene...
Servoe, prijemnik i sve "drangulije" imam od Hellcata, tako da je to dosta realna opcija...
Verovatno će umesto turbine biti naručen Foke Wulf...

No, naravno, videćemo...

Stoga, Cane moj dragi, još ćemo mi pisati o warbirdima na ovim stranama.
Hellcat story je gotov ali, okrćemo novi list.

Samo polako...

Pozdrav

Mirče

« Last Edit: August 28, 2010, 02:23:53 AM by mirce »

Offline cane

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 422
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #230 on: August 28, 2010, 02:51:24 AM »
Znam ja to,gosn Mirce,ali hellcat je trebao da bude deo neke istorije srpskog modelarstva.Mozda ima vecih modela,ali ko je pravio sa toliko ljubavi i paznje osim Vas?Ne verujem da postoji jos neko kod nas.
Toliko detalja i sve sto kroz vasu pricu prati ovaj model ipak zasluzuje neko mesto,makar zavrsio kao maketa  jer je 100% scale.
To sto vi radite je prica samo za sebe,po meni bi bilo lepo videti ga ponovo u jednom komadu makar ne leteo nikad.
Mozda sam ja sentimentalan i vezem se za stvari,ali ovaj model,po meni,vredi svaki proveden minut uz njega,
jer smo zato "mi" modelari.
Tj,Vi i ljudi slicni Vama,koji odvajaju mozda od usta da bi uzivali u necemu sto vole.
Naravno da je jutro pametnije od veceri,to stoji,ipak se negde nadam da ce se za HELLCAT-a naci jos neki post ovde.

A i bre brate Mirce,mnogo ti zajebano radno vreme u ovaj tvoj kombinat!!!
Kad svi spavaju mi nesto ovde tupimo u 3 ujutru.

Popravljaj to cudo i da se leti!!!!

Offline jake87

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 153
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #231 on: August 28, 2010, 04:33:21 AM »
E pa je.... (___) Dodjoh sa posla, da proverim svoju najomiljeniju temu i ima sta da procitam  :sljus
Ko visoko leti izgubi domet.

Offline IVAN3D

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1116
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #232 on: August 28, 2010, 06:58:08 AM »
Sta reci a ne zaplakati ......  :'(
Toliki trud to nema cenu.
Ne mogu da kazem da razumem zasto se Mircetu posle toliko posla na kraju smucilo jer nikad nisam ulozio toliki rad i trud (verovatno upravo zbog straha da se desi nesto tako jer po meni su makete stvarno lepe ali i nezahvalne).
Kada sam 2000. bio na svetskom prvenstvu u raketnom modelarstvu divio sam se raketama-maketama takmicara koji su ih radili do naj sitnijih detalja medjutim kada su poceli da otkazuju sistemi i da se rakete lupaju bilo je strasno gledati. Evo i jedan primer..... neki tip je napravio SATURN 5 go granice imbecilnosti pa uz njega i lansirnu rampu koja je bila takodje neverovatana sa svim efektima pravog lansiranja. Resi se covek i stisne magicno dugme kad ono prvo polako dim iz rampe pa se rampa sklanja itd i raketa polece strogo vertikalno i uspesno medjutim sta... padobran se nije ni pojavio pa samim tim ni otvorio i raketa se poravnala sa majcicom zemljom a na livadi muk... i sledeca scena vlasnik gore pomenute rakete se baca na zemlju a preko njega pola njegove reprezentacije sto da ga smiruju sto da ga reanimiraju.... Da ne pricam tip amerikanac i njegov RC Space Shuttle takodje neuspeh i jos mnogo slucajeva....

Tako da mi je bar malo jasnije koliko je tesko ali mi je zao sto model nije imao pravu sansu zbog zezancije sa motorima.
Nista kazu vreme leci sve a ako i ne valjda ce se naci neko da kupi model i pruzi mu novu sansu a model je svakako zahvalan Mircetu sto ga je stvorio.

 (res) 1ee 3aa
Idemo dalje
\\\" Sve sto leti ima nezgodnu osobinu da pada \\\"

ex pseudonijum: GLIDER

Offline mikula

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 175
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #233 on: August 28, 2010, 11:13:35 AM »
Pa dobro... nije bas happy end u holivudskom stilu, ali to ne umanjuje vrednost cele price, mozda je cak naprotiv povecava.
Vrlo lepa gradnja i model, sve kvalitetno dokumentovano i nesebicno podeljeno.  (res)

Offline Schwab

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 468
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #234 on: August 28, 2010, 11:31:10 AM »
Ne daj se Mirce ,
sedi razmisli mozda i nije tako strasno.
Ipak mnogo truda ,vremena , nije red da izgoris. Kad se stavi trud,rad i vreme na jednu stranu ,
koliko para treba da se stavi na drugu da bi prevagnulo, e da ti kazem NEMA TIH PARA !!!
Pricao si o detaljima ,kabina ,trap ,nitne , mnogo je to rada da bi se odustalo ,veruj mi ja to znam iz maketrastva.

 (<--)

Pozdrav (res)
For the first time I was flying by Jet propulsion!No engine vibrations.No torque and no lashing sound of the engine propeller.Accompanied by a whistling sound, my jet shot through the air. Later when asked what it felt like, I said, "It was as though angels were pushing". 'Adolf Galland-ME262 ace'

Offline mirce

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3320
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #235 on: August 28, 2010, 12:26:06 PM »
Sve što ste napisali je tako, veliki trud i rad, ali sam sam to odabrao, svestan činjenice u šta se upuštam i šta može da se desi.  
Iskreno, nisam se nadao da će sve toliko dugo trajati no, iz moje modelarske perspektive nije moglo biti brže.
Pogotovo se oteglo se na kraju u "zajebanciji" sa motorima... Ustvari i najveće "lutanje" je bilo baš oko motora.

Nisam ne zadovoljan, nipošto, uživao sam u izradi modela, koji je napravljen da se stvarno ne bih obrukao gde god da se sa njim pojavim. Sad bih neke stvari odradio drukčije, ali to su minorne sitnice i to je ono iskustvo koje se stiče...

Preko sajta i Foruma, nesebično sam sva iskustva delio sa vama i smatram da je i taj deo "priče" nešto što vredi.

Ipak realno kad razmislim ovakav trud i angažman se isplati samo ako baš želiš neki model koji nema da se kupi ili u toj razmeri ili tako finiširan. Znači hoćeš, recimo, baš ovakvog Hellcata. To nema na tržištu, samo u kitu, jer ga niko ne pravi.
Ako ti model nije bitan a, bitno ti je da je toliki i tako odradjen, onda čovek ima veću mogućnost izbora.
Ja sam želeo kit, hteo sam da pravim model, Hellcat mi se svideo...
Ali, mislim da je ovo projekat koji se sa takom ljubavlju i pažnjom radi samo jednom.

Meni je najvažnije da sam Hellcata ipak leteo i da do oštećenja nije došlo greškom u izradi ili pilotiranju...
Sledeći model će biti opet bar toliki ali, hoću da izbegnem ogroman rad da bih došao do faze koju najviše volim a, to je dizajn i farbanje.
Recimo, da je ovo model koji je kupljen od neke firme, sad bih već imao naručenu novu ušku i uz relativno mali aganžman oko farbanja i ugradnje servoa, model bi opet bio kao nov, kao da se ništa nije desilo.
Ovako treba da uložim veliki rad da sve dovedem u stanje kao da ništa nije bilo, a za to više nisam spreman.
Neko, kome nije bitno da li je model malo oštećen, sigurno bi ga popravio i naleteo se sa njim.

Pozdrav

Mirče


 






Offline misha

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2292
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #236 on: August 29, 2010, 01:30:58 AM »
sta je tu je. zivot ide dalje. to je prava modelarska prica.
na zalost, imam dve teorije. jedna je vezana za motorcikliste.
svi oko mene voze velike motore (cak se i dva vode na moju firmu aprilia caponord i bmw 1200lt) a ja vozim vespu.
svi se cude zasto. odgovor je jednostavan. znam kako bih vozio motor koji ide brzo. naravno do daske. dobar drugar
je juce pao i naravno tu su visestruki prelomi noge, kuka itd. navodno je brzina bila 50 na sat!

dakle ta prva je vezana za motore i misljenja sam da je svakom vec prilikom kupovine odredjen datum pada,
samo sto mi ne znamo koji je to datum. uvek su krivi neki baba deda, blato ili vozac. jedino sto je sigurno je
da taj dan postoji.

ista prica je sa modelima. jednom moraju da padnu i to svakom mora da se desi. pogotvo posle mnogo letova.
problem nije ni u ceni modela. sve se to da ponovo iskoristiti. jedino sto se ne moze vratiti je vreme, sati, dani i
godine nestanu u trenutku.

sto se konkretnog slucaja tice, verujem da je mircetu ovaj model i toliko "drndanja" oko njega zaista dojadilo.
danas smo razgovarali, i setio sam se jedne sitnice. izgleda mi kao da se poznajmo mnogo godina i kada bi neko
sa strane to gledao,ne bi ni pomislio da sam ja kod prvog naseg susreta video trup koi je vec bio uradjen.
toliko traje njegova izrada. 2 i nesto godine i tri motora.
neko kaze steta... trebalo je da to bude istorijski model...
istorija je napisana. model je napravljen. leteo 4 puta. svi koji smo imali prilike da ga vidimo ne mozemo reci
da ne izgleda kao pravi. dugacko poletanje i sletanje, tromi, spori zaokreti. to sve ostaje. doduse ostaje i model.
on ce i dalje biti tu i nadam se leteti. mozda u drugm rukama ali ce proci podosta vremena dok neko drugi bude
od parcica balze napravio ovakvo remek delo.
postoje ljudi koji imaju zlatne ruke da mogu da naprave nesto niizcega. ja te modelare zovem stolari.
mirce, coka, licider, tasa... (nadam se da postoji jos nepomenutih ali koje ne poznajem)
ljudi cije sam "radove" video i znam da je nekima od njih vece zadovoljstvo pravljenje modela, a letenje je sekundarno.

mirce je ovaj avion napravio, i to tako da se ne postidi da ga odnese na bilo koju izlozbu.
taj model je zavrsen, poleteo. vreme nije uzalud potroseno. i mi smo gledajuci sve segmente izrade mnogo naucili.

zivot ide dalje i donosi nove modele. malo mi je zao sto ce biti plastican ali verovatno i njemu treba malo odmora od ovakvog projekta.

ne sumnjam ja da ce se vec iduce godine roditi neka ideja o jos vecem modelu (naravno kit).

ps ja ovu temu ne bih brisao. planovi su mu ostali, tako da se mozda povampiri dogodine i napravi novi (bez onoliko datalja). nikada se ne zna. ;namig

Offline GILE

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 594
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #237 on: August 29, 2010, 01:45:16 PM »
Zao mi je sto se sve ovako odigralo i nisam video model u vazduhu uzivo ali se iskreno nadam da ce nekoliko prespavanih noci kod tebe Mirce povratiti optimizam. Citajuci tvoje impresije o dva uspesna leta obuzima me verovanje da ces ipak skupiti pozitivne energije u otklanjanje nastale stete pa opet na aerodrom  za tako pozitivan adrenalin koji izaziva letenja ovog bozanstvenog bucka.
Covek prolazi kroz tri stadijuma znanja u svom zivotu:
1- Misli da sve zna
2- Zna koliko zna
3- Zna koliko nezna (tu sam sad)

Offline mirce

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3320
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #238 on: August 29, 2010, 02:20:59 PM »
Mišo i Gile, lepo ste sve napisali, hvala Vam...

Ipak, model sam prodao, tako da ga u mojim rukama više nećete videti.
Da "skarabudžim" prepravku neću, nije u mom stilu a, da sve radim, kako se ništa ne bi videlo, ogroman je posao...
Ima tu još par sitnica, koje dok se ne poleti ponovo, niko ne zna kako će se pokazati. Stoga, da sve radim, opet uložim mnogo energije i vremena pa, da razmišljam šta će bi, nema teorije...

Kome ne smeta krpež, ako se jako "napne", sa Hellcatom može ići za nedelju dana ponovo na letenje...
Iskreno se nadam da će se model vinuti ponovo u vazduh... Od mene će svakako biti pružena sva moguća pomoć...

Ja se okrećem novom projektu i žao mi je samo što su mi ova dešavanja malo poremetila planove oko Panthera. Ako treba da stavim na tas, pre ću kupiti nov veliki warbird nego turbinu. Radi ću na Pantheru ali, nabavka same turbine trenutno će malo da sačeka, jer ću sve finansije, namenjene modelarstvu, usmeriti na nov model.
Kako Gile kaže, "pozitivan adrenalin koji izaziva letenja ovog bozanstvenog bucka" jedva čekam da doživim ponovo...

Nadam se da ću ubrzo otvoriti novi topik o sledećem skala projektu...

Pozdrav

Mirče




Offline zajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 918
Re: ZIROLI HELLCAT
« Reply #239 on: August 30, 2010, 09:28:15 AM »

Ipak, model sam prodao, tako da ga u mojim rukama više nećete videti.
Pozdrav

Mirče

Стварно те разумем али мислим да си направио велику грешку. Неможеш да дајеш цифру на оваква самоградња, увек бичеш у губитак. Мислим пребрзо си одлучио ,прие неки дан си писао да је најбољи модел кои си икад летео и сви смо честитали и данас видим  (:sok:).
Модел си трпливо радио толико времена а за само два-три дана одлучио да га продаш.
На мои Yak54 сам имао толико проблема да може роман да се напише. На сваки други лет сам има катове, слетео сигурно над 20-30 пута са изгасеном мотором и још безброј друге проблеме имао али ето пркнуо некако коначно. Јадноставно иглица за ниске обртаје била је пре сува и то је све.
Могуче је да се модел лети тако да без разлике када би дочшло до гашнење може безбедно да се слети.
Знам да је непотребно ово моје брбљање али криво ми је, стварно ми је криво :-\
Every model airplane starts in a box and end in a bag :) Ido Segev