Author Topic: Ostruznaja do jaja  (Read 79834 times)

Offline Dejan Dobricki

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 380
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #30 on: September 28, 2009, 03:40:44 PM »
dali se taj sivi prsten moze odvojiti od glave jer zaptivac moze biti i aluminijumski ,ili je to obradjena povrsina glave?

Offline marko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 950
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #31 on: September 28, 2009, 04:17:09 PM »
Dejane, Gile dihtung ne postoji!
I ja sam mislio da je aluminijumski, ali nije, nema nikakvog dihtunga.
Dejane hajde mi molim te reci koju ti svecu koristis, koji izduv imas i koliki ti je broj obrtaja, sa kojom elisom, na punom gasu?
Gile, to sto kazes da se cadj unutar cilindra usija mi zvuci potpuno logicno.
Da uzmem neku smirglu i da osmirglam celo klipa i unutrasnji deo glave motora?
WARNING:intentional straight and level flight prohibited!

Offline GILE

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 594
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #32 on: September 28, 2009, 04:26:01 PM »
Smirgla je keva ali za drvo a ne za metal. Smirglu zaboravi kad radis motor ili u blizini motora. Sto se tice skidanja cundera srafciger saber ili skalper sve same srpske reci. More donesi da to lepo pogledam i dalje mislim da je dihtung utisnut u glavu. Nakon obrade glava se eloksira i nema naknadnih obrada posle eloksaze ovo je naj cesce pravilo ali ne i konstanta. MWS uglavnom koristi aluminijumske sajbne za dihtovanje koje se posle stezanja prilicno utisnu u bokove glave tako da izgleda kao da je sastavni deo glave.
Covek prolazi kroz tri stadijuma znanja u svom zivotu:
1- Misli da sve zna
2- Zna koliko zna
3- Zna koliko nezna (tu sam sad)

Offline Dejan Dobricki

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 380
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #33 on: September 28, 2009, 06:24:03 PM »
svecica je BRISK UR17, a za obrtaje me ne pitaj ne znam jos moram ih izmeriti

Offline marko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 950
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #34 on: September 29, 2009, 06:09:12 PM »
Cadj skinuta sa cela klipa i sa glave.
Nije bilo problem ostrugati (malte ne je mogla noktima da se sastruze), sada je celo klipa cisto i sjajno, dok je glava ociscena tako da se skroz pojavila crvena boja kojom je glava eloksirana.
Kupio sam novu svecicu NGK CM-6 koju preporucuje MVVS, mada je ta ista sveci vec bila na motoru.
Sutra cu probati motor, pa cu javiti kakav mi je uspeh.
WARNING:intentional straight and level flight prohibited!

Offline marko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 950
DO JAJA!!!
« Reply #35 on: September 30, 2009, 08:25:04 PM »
Kao sto nasliiv kaze:DO JAJA!!!
Motor radi sada kao nov, da li je bilo do elise (Dule), ili zbog svecice (Dejan) ili zbog cadji (Gosn. Gile), ali sada kida!!! :big smile
Top rpm. 9000, ler 2000 rpm., a Yak hoveruje tik iznad moje glave na otprilike pola gasa.
Samo jedan let napravljen danas oko 18h od desetak minuta, morao sam da slecem posto mi je svirao alarm zbog prazne baterije u predajniku.
Nema fotki, posto je cale hteo da gleda kako letim.
Novi update u subotu, ako ne bude bilo neko krs vreme.
Zahvaljujem se ekipi u sastavu Dule, Dejan i Gosn. Gile na pomoci!!! :)aplauz
WARNING:intentional straight and level flight prohibited!

Offline Dejan Dobricki

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 380
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #36 on: September 30, 2009, 08:47:33 PM »
vrati staru svecicu pa ces videti da sam JA  u pravu (yay) :hehe

Offline magic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2754
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #37 on: September 30, 2009, 09:03:02 PM »
Kada sam bio mladji vozio sam motocross. Imao sam Fantic-a od 125ccm koji za ono vreme ('83) imao fantasticnih 33ks na 12.000 o/min.  Secam se da je "jeo" jednu svecicu nedeljno. Vremenom sam slusanjem naucio kada ce svecica tacno da crkne. Prvo se progresivno smanjivao maksimalni br. obrtaja koji je motor mogao da postigne, onda je na maksimalnom broju obrtaja dolazilo do vrlo cudnog zvuka motora. Zvuk je bio "mrljav" isprekidan i motor nije mogao da "naskoci" na trubu. Posle toga, relativno kratko bi svecica otisla u vecna lovista. Ako ovo moze da bude od pomoci  (work).

poz

Veljko

Offline jrlotpi

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 712
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #38 on: September 30, 2009, 10:00:11 PM »
mislis da trokira motor

Offline GILE

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 594
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #39 on: October 01, 2009, 08:52:24 AM »
Ma zar je vazno ko je u pravu ako motor radi kako treba i donosi zadovoljstvo svom vlasniku. Marko uzivaj u tom motoru samo cesce pregledaj vezu karter karburator i krimer auspuha to su mu slabosti voli da se odvija.
Covek prolazi kroz tri stadijuma znanja u svom zivotu:
1- Misli da sve zna
2- Zna koliko zna
3- Zna koliko nezna (tu sam sad)

Offline Dejan Dobricki

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 380
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #40 on: October 01, 2009, 08:59:41 AM »
ma ja se samo malo zezam ,naravno da je najvaznije da motor radi  (pijemo)

Offline coka

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 943
  • cuvaj brzinu, ona te nosi...
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #41 on: October 01, 2009, 10:29:34 AM »
 Marko, veliki pozdrav.

 Drago mi je da ti motor radi i ne bih da budem zli prorok, ali mislim da nece dugo.
 Ovih dana je znatno zahladnelo i zbog toga ti je hladjenje motora poboljsano.
 Iako je uzrok loseg rada bila neispravna svecica, zasigurno, boja garezi u cilindru, kao i cinjenica da je svecica otkazala, ukazuju na povisenu radnu temperaturu.
 Sve ce se, vrlo verovatno ponovo desiti.

 Udalji rezonator 20 mm.

Offline marko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 950
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #42 on: October 01, 2009, 11:50:33 AM »
Coko,
na fotografiji sam video da je originalni vlasnik vozio sa nekom no name drvenom elisom 18X8
Ja sam ga u pocetku vozio sa Bielom 18X6, ali sada, kao sto sam vec ranije napisao, sa MA Clasic 18X6.
Mislim da je motor zivnuo sa tom elisom, nije opterecen, stavio sam veci procenat ulja i naravno povecao razmak izmedju krimera i rezonatora (znam za tu foru od ranije).
Sada koliko ce motor raditi nije mi vazno uopste, posto sam ja vec bio otpisao taj motor i hteo da ga demonstrativno besplatno vratim tipu koji mi ga je prodao.
Jos jednom hvala svima na drugarskoj podrsci i veoma dobrim savetima.
U subotu i nedelju cu leteti u Ostruznaji(ako ne bude neko krs vreme naravno), svu ste dobrodosli (pijanoo)
WARNING:intentional straight and level flight prohibited!

Offline sasa

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1703
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #43 on: October 01, 2009, 01:10:34 PM »
Marko...pitanje za tebe...sta ovo znaci......... mmmmi naravno povecao razmak izmedju krimera i rezonatora   mmmm
BOLJE JE DA PLACES STO NISI NA NEBU NEGO DA PLACES STO NISI NA ZEMLJI

PRE NEGO STO PUSTIS JEZIK , PROVERI DA LI SI UKLJUCIO MOZAK

Offline marko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 950
Re: Ostruznaja do jaja
« Reply #44 on: October 01, 2009, 01:22:34 PM »
Rastojanje izmedju krimera i rezonatora sluzi za stelovanje motora sa rezonatorom.
U zavisnosti od elise i goriva koje se koristi motor nece uvek uci u rezonanciju.
Povecanjem razmaka se smanjuje broj obrtaja, a smanjenjem se povecava.
WARNING:intentional straight and level flight prohibited!